Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan merket du det?5 uker før termin
Total morkakeløsning..
Sign denne! Forut over at jeg fødte 5 uker før termin. Fikk aldri svar på hvorfor, gikk bare i fødsel "av meg selv".Fødte en mnd før termin, men aner ikke hvorfor. Har tenkt i ettertid at jeg kanskje hadde pressa meg for hardt, særlig mot slutten, men det er bare en teorinå var jo ikke det såå tidlig at det ble veldig komplikasjoner, men tidlig nok til at han ble betegnet som prematur.
Bor du nærme fødeavdelingen? Problemet mitt var at jeg hadde lang vei til føden, og lå hele natta med rier før jeg fikk "klarsignal" av jordmor til å reise. Var ikke vits i å reise før 3cm åpning for da var man i aktiv fødsel. Det å være hjemme å ikke vite hvordan ting sto til syns jeg var skremmende, men om du bor nærme ville jeg ikke bekymret megHvordan merket du det?
Er første her. Redd for jeg ikke skal skjønne at noe er på gang jeghøres kanskje rart ut. Men man bekymrer seg for mye rart innimellom
Kun 15min unna heldigvisBor du nærme fødeavdelingen? Problemet mitt var at jeg hadde lang vei til føden, og lå hele natta med rier før jeg fikk "klarsignal" av jordmor til å reise. Var ikke vits i å reise før 3cm åpning for da var man i aktiv fødsel. Det å være hjemme å ikke vite hvordan ting sto til syns jeg var skremmende, men om du bor nærme ville jeg ikke bekymret meghadde 2,5time, ble ambulanse og fødte med en gang jeg kom på sykehuset omtrent.
Da tenker jeg du bare kan da det med roKun 15min unna heldigvis![]()
Tro meg - du kjenner riene!!Hvordan merket du det?
Er første her. Redd for jeg ikke skal skjønne at noe er på gang jeghøres kanskje rart ut. Men man bekymrer seg for mye rart innimellom
Tro meg - du kjenner riene!!![]()
Tro meg - du kjenner riene!!![]()
Det gjorde ikke jegTro meg - du kjenner riene!!![]()
Her gikk ikke vannet...Har ikke født selv, men søstra mi fikk faktisk aldri rier...det gjorde heller ikke svigermor med sine to barn. Som de merket ihvertfall.
de dro til sykehuset når vannet gikk![]()
Har ikke født selv, men søstra mi fikk faktisk aldri rier...det gjorde heller ikke svigermor med sine to barn. Som de merket ihvertfall.
de dro til sykehuset når vannet gikk![]()