for tidlig fødsel

glad mor

Forelsket i forumet
hadde termin 12 juli , men gutten vår kom 1 april pga morkakeløsning måtte ta haste keisesnitt.Han veide 830 g og var 35 cm lang sliter litt med pusten så han ligger i respirator.

Gratulerer med gutten helt skjønn
krysser fingrene for dere

For det første, for en nyyyyydelig gutt
og for det andre GRATULERER.
Masse lykke til videre i livet lille tøffe prins, krysser fingre for at alt går bra

ORIGINAL: lille nupp

åååååååå nommen så liten..

gratulerer og masse lykke til i tiden som kommer

gratulerer med den vesle prinsen[:)]uff stakkars liten...krysser alt jeg har for at det går bra.

men han var jo gulle nyyyyyyyyyydelig

masse lykke til videre[:)]

Gratulerer med gutten. Håper alt vil gå bra med prinsen. Han var jo så skjønn, en liten tøffing[:)]

sign[:)]

åååå så liten og søøøt!

Gratulerer så mye med lille prinsen! [:)]

Gratulerer med en liten fighter, var så nydelig....en vennine av meg fikk også for tidlig født veide 645g når hun ble født og er i dag 7 mnd stor og fin jente....[:D]

Gratulerer med gutten deres lykke til, krysser fingre og tær for at han vokser raskt og blir en stor, staut kar. Så nydelig han er!

ORIGINAL: gira

For det første, for en nyyyyydelig gutt
og for det andre GRATULERER.
Masse lykke til videre i livet lille tøffe prins, krysser fingre for at alt går bra[:D]

signerer han så ut som en pitte liten fighter... [:D]

Gratulerer med herlig gutt..

Ønsker dere lykke til=)

Gratulerar med prinsen og lykke til vidare. Håpar alt vil gå bra og at han veks seg stor og sterk[;)]

så skjønn [:)] gratulerer så mye. masse lykketil [:)]

Jeg gratulerte deg i den andre tråden på Juli forumet[:)]

Han er utrolig vakker! Det kan være bra at han ligger på respirator for da bruker kroppen hans energi på å legge på seg, i stede for bruke alt på å puste .

Gratulerer me gutten, er/blir nok litt stressende tiden framover nå, men det er så verdt det[:)]

Stor klem fra ei som fødte i uke 24

ORIGINAL: maysen

gratulerer med den vesle prinsen[:)]uff stakkars liten...krysser alt jeg har for at det går bra.

men han var jo gulle nyyyyyyyyyydelig

masse lykke til videre[:)]

sign[:)]

oi,han var liten,men akk så nydelig!!!! gratulerer så masse med lille prinsen..
krysser fingre og tær for at han vokser seg stor og sterk!!!![;)]

ORIGINAL: mammma86

gratulerer med gutten[:)] beste ønsker for tiden framover[:)] håper ellers alt er bra med mor og barn[:)]

Back
Topp