For tidlig eggløsning

unicorn59

Betatt av forumet
Assistert-jentene
Jeg tok siste dose med fyremadel igår morges, det fulgte med en del væske ut med sprøytespissen, måtte trykke fingen på sprøytestedet for at det ikke skulle "lekke" ut mer...

Satt ovitrelle i går kveld og har uttak i morgen tidlig.

Igår hadde jeg masse eggløsningsmerter og har gått og haltet på den ene foten for jeg har vært så øm i magen. I dag har jeg ikke smerter lenger og er nesten ikke øm i magen..

Er livredd for å komme på sykehuset til tomme folikkler i morgen. Noen som har hatt lignende opplevelse og kan dele erfaring? :Heartred

Jeg tok siste dose med fyremadel igår morges, det fulgte med en del væske ut med sprøytespissen, måtte trykke fingen på sprøytestedet for at det ikke skulle "lekke" ut mer...

Igår hadde jeg masse eggløsningsmerter og har gått og haltet på den ene foten for jeg har vært så øm i magen. I dag har jeg ikke smerter lenger og er nesten ikke øm i magen..

Er livredd for å komme på sykehuset til tomme folikkler i morgen. Noen som har hatt lignende opplevelse og kan dele erfaring? :Heartred
Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det :) Jeg hadde mye eggløsningssmerter av og på før uttak! Det er nok minimalt med væske som har kommet utenfor, men det kan sikkert oppleves som mye!

Lykke til med uttak i morgen :Heartred

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for det :) Jeg hadde mye eggløsningssmerter av og på før uttak! Det er nok minimalt med væske som har kommet utenfor, men det kan sikkert oppleves som mye!

Lykke til med uttak i morgen :Heartred

Tusen takk for svar og lykkeønskninger ❤️
Håper alt er som det skal være tross eggløsningssmerter igår..

Tenkte på om det kan være fordi siste dose med Pergoveris ble satt på Mandag og at de kan gi litt eggløsningssmerter...

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Helt normalt at litt kommer ut, kan se mye ut, men det er som regel ikke det. Og eggløsningssmerter kan man ha både før, under og etter eggløsning.
Også normalt at smertene varierer litt fra dag til dag.
Dette skal nok gå fint skal du se :Heartred

Jeg hadde eggeløsningssmerter før jeg satt Ovitrelle i det hele tatt, så du trenger nok ikke bekymre deg! :) Er vanlig med sånne smerter når det jobbes for harde livet i eggstokkene. Lykke til!

Dette går bra!! Masse lykke til med uttak :)

Takk for svar alle ❤️

Håper alle eggposene er klar i morgen :angelic:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp