For tidlig at det vises?

Molly28

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Er 9+5 idag og nå begynner det å bli krise med arbeidsklær og forsåvidt vanlige klær. Vises at magen har blitt større..... flere?

Er 9+5 idag og nå begynner det å bli krise med arbeidsklær og forsåvidt vanlige klær. Vises at magen har blitt større..... flere?

Jeg er så oppblåst at det ser ut som at jeg er langt på vei når jeg ikke er mer enn 6 uker :p
Går allerede med knappen åpen på buksa. Lol

Jeg er også veldig oppblåst, kjenner ikke livmora når jeg ligger men er innmari oppblåst. Sikkert prompa 50 ganger I dag, at det går ann å ha så mye luft ! :-P

Ja! Blir så sliten av å gå og holde inne magen hele dagen :p Gleder meg til jeg kan bare slippe den løs!

Kjempeoppblåst og prompete her... Har vært sånn siden 5 uke. Håper det også slipper litt taket etter uke 12 så jeg ikke gasser ihjel sambo :-) :-)

Jeg å er 9+5 å mine bukser får jeg ikke igjen :) merker livmora godt over skambeinet så vet ikke hvor lenge jeg kan skjule detta :) sagt at jeg ikke orker å bytte bukser på jobb pga rygg smerter så har kjøp ett par bokser i 2 str større jeg bruker på jobb :p pysj hjemme :p men må so det straks for arbeids tesjorten er alt for stram rundt magen! :D

Jeg å er 9+5 å mine bukser får jeg ikke igjen :) merker livmora godt over skambeinet så vet ikke hvor lenge jeg kan skjule detta :) sagt at jeg ikke orker å bytte bukser på jobb pga rygg smerter så har kjøp ett par bokser i 2 str større jeg bruker på jobb :p pysj hjemme :p men må so det straks for arbeids tesjorten er alt for stram rundt magen! :D
Er du også førstegangs?

Vanlig å bli litt oppblåst i begynnelsen :) måtte selv gå over til større klær på den tiden for magen kommer ikke så lenge etterpå ;)

Helt flat enda... Men er ikke kommet lenger enn 8+5 da.

Ja, første her. Kjenner at jeg blir støl/øm i magen av å presse på meg trange jobbuksa er en hel dag.....

Oppblåst ja!! Knapper på meg vanlige jeans når jeg skal ut døra, og en fryd å komme hjem og vrenge den av seg :)

Jeg skal ha tredjemann denne gangen, og magen kom i uke 6!! Måtte over til mammabukse mot slutten av uke 7.

Hadde min graviditet vært offisiell allerede og jeg kunne latt magen bule fritt hadde det fort sett it som om jeg var halvveis alt:p
Men er bare 8+5...

Jeg er veldig oppblåst, har vært det lenge nå.. :P Så vanlige jeans og bukser kommer ikke på tale.. Bruker mye kjole, tunika og løssittende tights som ikke strammer over magen :) Nå har jeg gått en del med kjoler tidligere og da, så ikke så merkbart det.. Og vi har fortalt det til en god del nå, så da bryr jeg meg fint lite :)

Eg er 7+6 i dag, og måtte kjøpe meg nye bukser allerede i uke 6 :o magen er begynt å komme ganske tydelig fram, så begynner kanskje å lure på om eg er lenger på veg enn eg trur, eller at det er 2 inni der :) Hadde ein SA i desember, så det kan òg vere ein medvirkende faktor til at magen er kome såpas fram allereie. Skal til kontroll hos legen på onsdag og tidlig ultralyd på lørdag, så får berre vente i spenning :)

Ja her har også magen formelig plumpa ut, føler den er skikkelig avslørende, så jeg har også mistanke om to, hehe, men det er nok sannsynligvis bare hormoner og luft, pluss bare 15 mnd siden sist fødsel. Jeg er også spent på tidlig UL. Har ikke fått time enda, men regner med det blir fort.

Back
Topp