for tidlig å se kjønnet i uke 14?

LittleJ.

Elsker forumet
Det lurer jeg på [:)]
skal nemlig på ul da, å hadde sååå håpt de kunne se kjønnet da [:D]

Ei venninne av meg var på ul på tirsdag, hun er i uke 14. Der var det en liten gutt i magen. Så er mulig[:)]

Jeg var på ul i uke 14, og legen kunne ikke si noe sikkert. Hun hadde en formening om hva det var, men var langt fra sikker.

Jeg fikk beskjed om gutt i to av svangerskapene på ul i uke 14, og det var jente begge gangene[;)]

ORIGINAL: nettil

Jeg fikk beskjed om gutt i to av svangerskapene på ul i uke 14, og det var jente begge gangene[;)]

Oii, men fikk du vite at det var jenter på ordinære ul da? [:)]

ORIGINAL: LittleJ.

ORIGINAL: nettil

Oii, men fikk du vite at det var jenter på ordinære ul da? [:)]

Jepp[;)]

Jeg spurte gynekologen om det var mulig å se kjønn da jeg var på tidligul i uke 12 +4. Nei svarte han og fortsatt undersøkelsen. Plutselig blir han stille og så sier han se der og pekte på noe som dingla mellom beina [:D] [:D] Dvs for det utrente øye så var ikke det lett å se, men han sa han var 95 % sikker og så det flere ganger underveis. Jeg ble riktignok flyttet noen dager så var nok litt over 13 da jeg var der. Så kan være mulig, men det er nok gutt som er lettest å se.

Var på ul i uke 12 og hu sa at det var nesten 100% sikkert at det var ei jente i magen :) Og det var det ;)

søstera mi var i uke 11. og legen sa han trodde det var en jente. men var ikke helt sikker. på den ordinære ul trodde de også det var jente. søsteren min bestillte privat ul noen dager senere og da var det jente. spennende og se om det er ei jente som kommer i juni. [:)]

så da vil jeg jo tro at de kan se det i uke 14. lykke til[:)]

Back
Topp