For tidlig å kjøpe utstyr?

babyliten

Forelsket i forumet
I går så jeg at barnashus har knalltilbud på besafe izi go modelle med base. Ringte derfor for å få de til å legge den av til meg. Har jobbet hos barnashus å vet at besafe sjeldent har "gode" tilbud. Men er det for tidlig? Er i uke 12 til helgen, og er på ultralyd hver uke så sjer jo at alt er bra.

Jeg tenker at man må jo tenke at alt går bra. Uansett vil du jo få bruk for det en gang :)

Det tenker jeg også, må tenke at ting skal gå bra :) det er jo stor sjangse for at det skal gå bra når du har kommet så langt:) lykke til☺️

Det tenker jeg også, må tenke at ting skal gå bra :) det er jo stor sjangse for at det skal gå bra når du har kommet så langt:) lykke til☺️
Jeg tenker at man må jo tenke at alt går bra. Uansett vil du jo få bruk for det en gang :)
Jeg er helt enig :-) mannen mente at vi kunne bare kjøpe for en eller annen gang får vi uansett bruk for den, og når den er så billig er det nesten ikke mulig å ikke gjøre det :-p

Hvor mye koster den? Mannen var ivrig forrige gang og kjøpte bilstol i uke 8 :)

Kjør på tenker jeg! Hadde mye klart alt for tidlig med førstemann. Handlet på januarsalget og sparte mye på det

Mannen her i huset mener vi skal se på stellebord på torsdag siden vi allerede skal på det senteret de har barnas hus. Er bare 9 uker enda,men får vel bruk for det uansett om det går galt eller ikke. Man må jo kunne tenke at det går bra også :)

Jeg kom hjem med en vogn etter besøk hos ei venninne i går. Skal låne den. Men føles litt rart at det plutselig ligger ei vogn i gangen!

Bilstolen med base kostet 2599,- :-) supertilbud. Og bilstolene holder i 5 år, jeg har selv jobbet med bilstoler så det vet jeg :-)

Ble så vi kjøpte, så nå står den inne på det kommende babyrommet :-) mannen var supergira så virker som han gleder seg allefall. Vi får nok ta litt etter hvert.

Jeg tør ikke kjøpe noe ena, ikke før i april da jeg er over 3 mnd MEN som dere sier(og jeg tenker litt selv) man håper jo for alt på jord at alt skal gå bra. Det samme tenkte jeg etter råd fra vennine om å si det til nærmeste familie dagen jeg fant det ut, at det som skjer skjer. Om noe skulle skjedd så gjør det meg ikke verre om de vet det, det er gjerne kansje vedre også- støtten og ikke sitte alene. Men jeg tør som sakt ikke kjøpe noebaby klær enda selv om jeg titter litt på utstyr jeg vil ga, og neste uke på ferie skal jeg ikke se bort ifra at jeg kansje finner noe søtt.

Når det er slikt tilbud, som ikke er ofte, og det er noe man vil trenge uansett så Go For It:):)

Har slått til på alle typer "kupp" siden jeg ble gravid. Jeg er i uke 18 nå.
Tror jeg har spart over 10.000 kr på det så jeg vil si at det ikke er for tidlig. Som noen av de andre sier, vil jo få brukt for det før eller siden.

Her er stellebordet allerede på plass :p:D:D
Så jeg ville kjørt på, man sparer jo masse penger på sånne kupp ;)

Vi fant ei Simo kombivogn til halv pris på Barnas hus i dag. Åpningstilbud. Til tross for at jeg bare er 11+5,slo vi til. Skulle det gå galt,får vi forhåpentligvis bruk for den en gang!

simo_kombivogn_black_400.png Jeg er veldig fornøyd. Får pimpe den opp med litt farget tilbehør etter hvert!

Vi fant ei Simo kombivogn til halv pris på Barnas hus i dag. Åpningstilbud. Til tross for at jeg bare er 11+5,slo vi til. Skulle det gå galt,får vi forhåpentligvis bruk for den en gang!

Vis vedlegget 163342 Jeg er veldig fornøyd. Får pimpe den opp med litt farget tilbehør etter hvert!
Så herlig :-) vi kjøpte første gang jeg mista, så den har vi enda. En hvit emmaljunga vogn <3 man får alltids bruk for den, og jeg tenker at når jeg er 12 uker straks nå så kan jeg senke skuldrene. Og vi er på ul annenhver uke nå, så jeg har ikke så mye å bekymre meg for tror jeg ikke.

Her kjøpte vi vogn dagen før det gikk galt(i uke 14) for 3 år siden, jeg syns det var veldig sårt at vogna bare sto inn på rommet jeg hadde begynt å gjøre klart.. Men med en gang jeg ble gravid igjen gikk det fint! Men jeg kvier meg litt denne gangen merker jeg, venter med storkjøp til jeg har bikka uke 14 iallefall:) det er en ekstra milepæl for oss:)

Vis vedlegget 163342 Jeg er veldig fornøyd. Får pimpe den opp med litt farget tilbehør etter hvert!

Så gøy og heldig dere var da :) Jeg å kunne tenke meg simo men her jeg bor er de helt tom :( Har hatt tilbud her på barnashus og de forsvant fort ut.

Back
Topp