For tidlig å kjøpe mammaklær?

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Jeg og gubben skal på klesshopping den 15 mai, og tanken min er å kjøpe mammaklær allerede :) Tenker at jeg blir jo bare større og større uansett ;) Tror det hadde vært deilig å kjøpe noen nye BH-er også, så hvorfor ikke amme-bh?

Er jeg gal? hehe

Dette er noe av det jeg har tenkt:
hmprod.jpghmprod (2).jpg hmprod (1).jpg hmprod (3).jpg
 
Etterhvert som man blir større og får færre og færre plagg som passer, tenker jeg at jeg vil utsette mammaklærhandel lengst mulig for å ikke bli drittlei altfor tidlig.. MEN, når det er sagt - så er mammabukser superdeilige å gå med, husker jeg synes det var fælt å legge dem bort forrige gang..
Man legger jo gjerne på seg såpass mye at man må handle i flere omganger ettersom de første parene blir for små.

Uansett; er jo aldri feil å være forberedt til den dagen du trenger det..:)
 
Greia med amme bh'er er at de du kjøper nå gjerne er for små når du har født.. Jeg har vokst ut av et par amme bh'er i min gravid-karriere;) gravidklær ville jeg gjerne kjøpt.. Spesielt bukser.. Merker jeg ikke helt tåler å ha noe som strammer over nederste del av magen :p
 
Da kjører jeg på med en mammabukse og hvertfall 1 amme-bh, de ser så behaglige ut at puppene mine skriker etter en :p haha
 
Kommer til å kjøpe ett par bukser etter jeg har vært på ul og sett at alt er bra. Har ingen bukser som passer over magen nå :p veldig oppblåst.
 
Jeg har klærne fra sist liggende i en egen hylle i skapet, og hører mammabuksene rope etter meg når jeg passerer :) Tror jeg var rundt uke 10 da jeg kjøpte mitt første par. Og jeg brukte de samme mammabuksene helt til fødsel, så man trenger ikke å vokse ut av dem.
 
Tror jeg ville ventet. Jeg blir fort lei og vil ha.nytt hele tiden :p også er det vel forskjell på hvor stor man blir
 
Back
Topp