Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er nok helt normale forandringen,Takk for svar!
Testet i dag morges på 1.urin, testen ser ut svakere enn i går. Ble kjempe lei meg tok en ny test 3 timer senere, den ser sterkere ut.
Jeg mistet i MA i juni i fjor, så er livredd for at skjer/skal skje igjen.
Do to nederste er tatt i dag (16DPO). Den svakere er på 1.urin, den andre 3 timer senere.
Håper at det har naturlig forklaring annen enn at det jeg kommer til å miste
Vis vedlegget 425166
Jeg opplevde svakere tester i fjor og var sikker på jeg mistet, men plutselig snudde det igjen! De to svake er tatt på mye mer konsentrert urin enn siste og vi fant aldri noe logisk grunn for hvorfor de var svakere. Men selv med skremmende tester og senere skumle blødninger gikk alt bra og minste lillesøster er nå 2 mndTakk for svar!
Testet i dag morges på 1.urin, testen ser ut svakere enn i går. Ble kjempe lei meg tok en ny test 3 timer senere, den ser sterkere ut.
Jeg mistet i MA i juni i fjor, så er livredd for at skjer/skal skje igjen.
Do to nederste er tatt i dag (16DPO). Den svakere er på 1.urin, den andre 3 timer senere.
Håper at det har naturlig forklaring annen enn at det jeg kommer til å miste
Vis vedlegget 425166
Kan du ta nytt bilde med kun 1 test pr dag? Litt enklere å se daSlenger meg på denne.. første test 15 jan er 12 dpo og testen tatt i dag er 18 dpo. Ble svakere i går for så å bli sterkere i dag, men ikke sterkere enn for 2 dager siden. Målte hcg på fredag og den var kun 107. Skal ta ny i morgen, men er stygt redd dette er kjemisk og/eller EXU.
Ps: vet dpo for er fryseforsøk.
Noen tanker?
Den siste er andre test fra i dag 21 jan / 18 dpo og ser kanskje litt sterkere ut fordi den fortsatt er fuktig?
Har tapet de sammen Men skal prøve å ta de fra hverandreKan du ta nytt bilde med kun 1 test pr dag? Litt enklere å se da
Øverste er morgentestene. Underste er tatt på dag/ettermiddag.Kan du ta nytt bilde med kun 1 test pr dag? Litt enklere å se da
Synes egentlig at det er fin stigning jegØverste er morgentestene. Underste er tatt på dag/ettermiddag.
Huff, dette er så skummeltSynes egentlig at det er fin stigning jeg
HCG på 388 i dagSynes egentlig at det er fin stigning jeg
Er det første måling?HCG på 388 i dag
Nei, andre. Hadde 107 16 dpo og 388 19 dpoEr det første måling?
Det lover jo bra!Nei, andre. Hadde 107 16 dpo og 388 19 dpo
Ja, så nå slutter jeg med testing og krysser fingrene for å se et bankende hjerte om 2,5 ukerDet lover jo bra!
For en merkelig beskjed å gi, HCG’en din var jo helt innaforJeg hadde HCG på 69 16 dpo, 18 dpo var den 143. Fikk beskjed om at jeg måtte forberede meg på at det kanskje ikke kom til å gå bra med så lav HCG. Men er nå i uke 21 og alt har sett fint ut så langt