Jeg ble målt i uke 20 - og jeg lå LAAAANGT over det grønne skraverte feltet også! Holdt på å besvime da hun viste meg hvor krysset var!
Hun fikk til og med kollegaen sin i naborommet til å komme inn og måle meg fordi hun synes målet var så stort.
Hun sa at det nok ikke var farlig, for som flere sa her inne, så er det viktigst at man følger sin egen kurve, og så er man jo forskjellig!
Uken før hadde jo jeg vært på UL på sykehuset også, og da lå jeg helt perfekt an i forhold til hvor gammel babyen var.
Jeg er egentlig ikke veldig stor, men jeg er lang i ryggen og er 176 cm høy, så jeg har følelsen av at bebisen liker å strekke seg ut og bruke den plassen den har! Fylles liksom opp i høyden her, så magen synes ikke veldig godt. FLere som har kommentert at "jøss, jeg var bare 2 mdn på vei når jeg så sånn ut som deg!" -... så jeg tror alt er bra altså.
Har heller ingen proteiner eller sukker i urinen, eller andre "faresignaler" for at det skal være svangerskapsdiabetes - så jeg tror alt er helt fint.
Den lille jenta sparker også så det holder, så livstegn er det nok av [:D]
Er veldig spent på neste møte med JM, det er neste torsdag - om en drøy uke. hvis målet er like stort, så er nok det riktig for meg da...!
"Faller" jeg ned, så har kanskje den forrige JM målt feil...