For store follikler ved oppstart?

Bella<3

Forelsket i forumet
Var på ultralyd i dag og skal egentlig starte opp med medisiner i kveld, men det ble funnet eggposer som var veldig store, altså like store som de egentlig skal være bed uttak! Men jeg fikk jo mensen i går....

Det ble sendt faks med resultatene til klinikken så må lege der avgjøre om jeg får starte på medisiner eller ikke...

Noen som har vært borti lignende? Litt panikk her nå for at det bli avlyst :(

Sikker på at det ikke er cyste? Hos meg mente de at jeg hadde en stor follikel, men viste seg å være en vann cyste

Hmmm... Aner ikke, den har aldri vært der før :p hvordan kan man finne ut om det er cyste? Og hva kan det medføre om det er cyste?

Hmmm... Aner ikke, den har aldri vært der før :p hvordan kan man finne ut om det er cyste? Og hva kan det medføre om det er cyste?

Andre folliker vil vokse som normalt :) Forsto det slikt at den cysta kunne blir borte og komme av seg selv. Men ulempen er at den tar hormonene vi tar slik at vi ikke nødvendigvis får så mange folliker som vi ønsker, og den vokser også av hormonene vi tar. Var slik de oppdaget på meg, for blodprøven sa at det skulle ha skjedd mye mer enn det som hadde skjedd

Back
Topp