For stor??

nesco

Elsker forumet
John Ariel veier nå 9,6 kg og er 68,5 cm lang.... er jo langt over gjennomsnittet. Noen som kan regne ut sånn pers.liter (eller hva det heter når de tar vekt i forhold til høyde) Han veide 8,6 kg og 65 cm lang på 3 mnd kontrollen. 4,5 kg og 53 cm lang når han ble født.
Kan jo ikke slanke ham heller. Er god og lubben, men ikke feit (føler nå jeg da) La mer på seg når jeg ammet (700 g på 8 dager)-har roet seg litt etter at han begynte på mme (gj. snittlig 250-300 gr pr uke) 

Slik ser han ut:

oi han var stor ja... den ene tvillingen min er snart 10 kilo mens ho andra er snart 8 kilo...

trenger jo ikke ha noe å si da. Adrian drakk 250 ml hver 4 time fra han ble født. Da han var 3 måneder passet han str 80 i klær. Men etter det jevnet det seg helt ut. Nå er han helt på gjennomsnittet, og passer klær han hadde for et år siden [:D]

Så søt han er! Ingen vits å slanke han hvertfall, nå begynner han å bevege seg mer og da jevner det seg ut! [;)]

ORIGINAL: nina

trenger jo ikke ha noe å si da. Adrian drakk 250 ml hver 4 time fra han ble født. Da han var 3 måneder passet han str 80 i klær. Men etter det jevnet det seg helt ut. Nå er han helt på gjennomsnittet, og passer klær han hadde for et år siden [:D]

John Ariel drikker 240 ml hver 4 time, utenom på natta-da sover han 10 timer uten mat. Bør man begynne med grøt når de er så store/krever så mye melk?
Godt å høre at andre enn meg mener at det vil jevne seg ut (spes når han begynner å gå)

Husker lillebroren min var på samme størrelsen. God og rund før han begynte å bevege på seg, men han ble litt nettere når han ble mobil da.

ja min jente va like stor:):) men nå er hun tynn som en strek 6 år gammel[:)][:)] de skal være godt som baby så lenge de får mat slik de skal, synes han va såå søt eg

ORIGINAL: nesco

ORIGINAL: nina

John Ariel drikker 240 ml hver 4 time, utenom på natta-da sover han 10 timer uten mat. Bør man begynne med grøt når de er så store/krever så mye melk?
Godt å høre at andre enn meg mener at det vil jevne seg ut (spes når han begynner å gå)

Hadde nok så smått begynt med grøt om ikke så lenge.

Adrian fikk grøt fra han var 2 måneder da. Da ble ikke han mett lenger på kun mme, og kunne jo ikke akkurat gi han mer enn 250 ml til måltidet.

nabojenten var også sånn, men det jevner seg ut snart. nå er hun helt passelig.
Men han var jo utrolig søt da..

ORIGINAL: Sanka

ja vil tro det jevner seg ut etterhvert ja [:)] men han så ordentlig deilig ut da! nesten til å spise opp!

signerer! *SUKK*

Fetteren min var skikkelig lubben når tante ammet, men det jevnet seg ut når hun slutta. Hun kalte det å være "melketjukk"[;)]

nyyyyyyyyyyyyyydelig gutt du har

regner med at vekta hans jevner seg ut når han blir litt aktiv[:)]
han har noe å gå på visst han blir syk og ikke vil spise... trøst deg med det du[:)]

Back
Topp