For sent

Temo

Forelsket i forumet
med influensavaksine når man har startet på nesespray. Fillern[:@] Hadde håpet at jeg skulle rekke å ta den før jeg ble gravid (dvs før forsøket da), men da måtte jeg ordnet det forrige uke. Og da var de tomme for vaksine.

Så nå må jeg bare holde meg unna smitte de neste ukene..

Eller så har jeg startet med spray i dag, rukket to ganger og det går fint. Bortsett fra at jeg drømte at jeg ble så fryktelig sint etter jeg hadde tatt den første dosen i dag tidig[;)] Innbilte symptomer altså..

Gratulerer med oppstart idag. [:)][:)][:)]

Gratulerer med oppstart!

Har du undersøkt med klinikken ang vaksinen? Vet om ei som fikk beskjed om at ho kunne ta den..

ORIGINAL: mklu83

Gratulerer med oppstart!

Har du undersøkt med klinikken ang vaksinen? Vet om ei som fikk beskjed om at ho kunne ta den..

Ja, det var Riksen som sa nei. Fastlegen min trodde det skulle være greit men ba meg sjekke med de først. Riksen sa de tidligere hadde sagt det var greit så lenge du ikke var igang med sprøyter, men var nå blitt enige om at man ikke skulle ta det på nesespray heller.. 

ORIGINAL: Temo

Gratulerer med oppstart!

Ja, det var Riksen som sa nei. Fastlegen min trodde det skulle være greit men ba meg sjekke med de først. Riksen sa de tidligere hadde sagt det var greit så lenge du ikke var igang med sprøyter, men var nå blitt enige om at man ikke skulle ta det på nesespray heller.. 

Oki. Selv fikk jeg beskjed om ikke å ta den, men var jo kommet nesten til ul når vi fikk tilbudet om den på jobben. Men samme dagen fikk ei annen beskjed om at hun kunne ta den.. Men dette er jo en mnd siden.. Og mye forandrer seg på en mnd.. [:D] Går nok sikkert helt fint å ikke ta den vaksinen.. [:D]

ORIGINAL: Temo

Gratulerer med oppstart!

Oki. Selv fikk jeg beskjed om ikke å ta den, men var jo kommet nesten til ul når vi fikk tilbudet om den på jobben. Men samme dagen fikk ei annen beskjed om at hun kunne ta den.. Men dette er jo en mnd siden.. Og mye forandrer seg på en mnd.. [:D] Går nok sikkert helt fint å ikke ta den vaksinen.. [:D]

Ja vi får bare holde oss friske[:D]

Gratulerer med oppstart[:)][:)][:)] Tror nok det går helt fint uten vaksinen, skal holde oss friske alle som ikke rakk det[:)][:)][:)]

Gratulerer med oppstart!

Tror det går fint, og om du får det så er den en "vanlig" influensa som går over[:D]

gratla som sprayer[:)][:)][:)]jeg har tatt vaksina,egentlig så fikk jeg beskjed om og ikke ta den siden vi skulle haa fryseforsøk,men jeg ringte igjen og sa at jeg tørte ikke og la vær og ta den siden jeg har astma,ble enige om at jeg kunne ta den og det var 2 uker før innsetning.hvis det hadde vært fersk forsøk så måtte jeg vente 1-2 mnd med forsøke.men siden alt var ferdigprodusert så trodde de det var greit.er nok forskjell på dette på andre klinikker.

ORIGINAL: *Bobbo*

Gratulerer med oppstart idag. [:)][:)][:)]

sign denne. Håpar du slepp å få influensaen!

Jeg tok den dagen før uttak [8|]

ORIGINAL: ElinR

grattis m oppstart i dag snuppa[:D][:D][:D] tenkte på deg her i går og syns d var lenge siden jeg hadde sett deg her[;)]

åssen var NY?

Tusen takk for sladringa! Ja, nå er jeg i gang. Får litt vondt i hodet (ansiktet) etter sprayen og et par timer, men blir det ikke verre skal det nok gå bra. NY var fantastisk herlig, ikke minst skikkelig godt med ferie.
Hadde dere det deilig og varmt i Syden? Herlig å lade batteriene litt i høstmørket! 

ORIGINAL: fruit

Jeg tok den dagen før uttak [8|]

Høres ut som det er mye forskjellig praksis rundt om. Sikkert fordi de egentlig ikke vet om det har noen betydning. Men kan ikke skjønne at det er noe problem å ta den. En ting mindre å bekymre seg over når man er gravid..

gratulere med oppstarten :) håper tiden for der går fort:) og ikke så mange bivirkninger.. hehe alt en kan drømme om

Back
Topp