for sen til frokost i bhg !!

Annicken

Forumet er livet
i dag kom jeg to min for sent til frokosten, i bhg, så syns jeg d er rart, men tro den klokka er noen fp minutter for sen og, tror jeg må sjekke - for d har skjedd to ganger at jeg kommer to min for sent - så stemmer d bare ikke m min klokka (some r stilt etter nyhetskanalen)
uannsett d er heeeelt min feil, og de fikk heldigvis mat

det er andre gangen d skjer, så hu ble ganske sur på meg, forståelig nok .

men sist jeg gjorde d kom d noen etter meg som satt ungene der, og de fikk ikke høre noen ting, for de spurte ikke om d var greit, eller så beklager - akkuart den biten syns jeg er litt urettferdig.. men i utgangspunktet er d jo uannsett min feil at jeg kommer for sent

jeg skulle beregnet bedre tid, eller gitt dem mat hjemme - bilen er ikke helt frisk - så den stopper litt og sånn - ;P flott ;P

men hun ble skikkelig sint på meg, så d kokte - har gøøøøøøøøøøøøøøøøøørr dårlig samvittighet - og sa jo d og, og lovet d ikke skulle skje igjen =(

fler timer siden nå, likevel sitter jeg her m klump i magen =(

Er de virkelig SÅ strenge med tidspunktene?
Både hvor jeg jobber og i guttas bhg er det frokost frem til 9, men aldri noe problem dersom det kommer noen litt senere.
Hadde skjønt det hvis det skjedde ofte, men såpass fleksibel må man da være...
Du beklaget deg, så ikke ha dårlig samvittighet!!

måtte jobbe litt for å få med meg alt du skrev nå..
At du er for sen til frokosten i bhg. er du sikkert ikke alene om innimellom men noen regler må dem ha for å kunne styre dagen som vanlig.

her har vi frokost kl.8:30....

men 2 min for seint? og huden full av kjeft?hallo..skjønner 20min..men 2 min..teit dame!

Eeeeeh.... Greit at de har en tidsramme å forholde seg til, men det er faktisk ikke verre enn at ungen din får spise for seg selv. Hun må ikke gjøre noen big deal av det. Jeg synes det er lite fleksibelt og uprofesjonelt.

Barnehagen skal være der for oss foreldre!

[8|]Øøøørrr du fikk kjeft? I vår barnehage kan da barnet sette seg og spise hvis de er sultne når de kommer, samme hva klokka er. Leo spiser jo frokost hjemme før han går men ofte vil han ha en skive bit til når han kommer til barnehagen. Ikke noe problem med det.

jøss [8|]
Jobber i barnehage og vi har frokost fra 8-ca. 8.30. Men om noen barn kommer 8.10 eller 8.35, så får de mat uansett da....Selv om vi har tatt av bordet så smører vi på ei skive til de.
Så syns denne barnehagen virka veldig firkanta! [:-]

Jobber man i en barnehage burde man jo være oppegående nok til å vite at ingenting med barn er helt punktlig til enhver tid - det må da være litt fleksibilitet for at ting skjærer seg iblandt?!

nie men altså det er frokost fra - hmm det vet jeg ikke helt - men til 08.45 - og vi kom 08.47

og de har ikke m niste - hadde ikke vært noe problem om det bare var eldste for han kunne fptt skive m i handa, men minste på 1 er ikke d så lett m ..

jeg skjønner henne jo, men blir litt glad når dere sier dette, fpr jeg sitter m den klumpen i magen - og nei d har ikke skjedd mange gangene heeldigvis.

ORIGINAL: Labambie

Eeeeeh.... Greit at de har en tidsramme å forholde seg til, men det er faktisk ikke verre enn at ungen din får spise for seg selv. Hun må ikke gjøre noen big deal av det. Jeg synes det er lite fleksibelt og uprofesjonelt.

Nei, barnehagen er der for barna dine!

stikker enda i magen, enda dere skriver det dere gjør =( dritt at jeg tar alt så veldig til meg =(

ORIGINAL: Annicken

nie men altså det er frokost fra - hmm det vet jeg ikke helt - men til 08.45 - og vi kom 08.47

og de har ikke m niste - hadde ikke vært noe problem om det bare var eldste for han kunne fptt skive m i handa, men minste på 1 er ikke d så lett m ..

jeg skjønner henne jo, men blir litt glad når dere sier dette, fpr jeg sitter m den klumpen i magen - og nei d har ikke skjedd mange gangene heeldigvis.

Mine unger spiser frokost i bhg, og der avsluttes den 8.30 så jeg tenker som så at om jeg leverer kl 8.32 så er jeg to minutter for sen til frokosten + de minuttene ungene bruker på å spise! Når frokosten avsluttes da, så er det da de rydder og går i fra (senest) tenker jeg.

Men hun hadde jo ikke treng å bli sur da, kunne heller sagt ifra på en fin måte, stor forskjell der for min del!

jeg visste ikke jeg var for sen, klokka mi viste noe annet (sa ikke dette da, følte d uannsett var min feil)
- om jeg visste jeg ble for den hadde de spist hjemme =)=)

nei den avsluttes ikke da =) det ble litt feil =)
det er innen da vi skal være der m ungene =)=)

usj...syns det er en veldig uprofesjonell måte å tkle det på slik hun oppførte seg. Ville nok kanskje tatt opp det når du henter ungene etterpå, at slik behandling forventer du at ikke gjentar seg. ALLE gjør feil, dessverre gjorde du det idag. Skal du kjefte de huden full da bare fordi sokken er borte en dag du henter. Naaai respekt går begge veier har jeg lært!!

Heldigvis er de veldig fleskible med frokost i bhg her, den er fra alt mellom 07 og 09.

I vår bhg spiser de kl 0830 - 9, kommer barnet etter kl 0830 er det ikke noe problem men da må foreldrene få barnet opp i stolen og pakket maten ut.

ORIGINAL: Labambie

Signerer denne!
Jeg kommer innimellom for sent til frokosten.....og de sier ingenting på det!
Prøver selvf å være der enten 5 min før frokosten eller halvtime etterpå....men noen ganger går det lit surr og feks jeg måtte skrape bilen eller noe. Barnehageansattene bare smiler og sier hei de[:)]

Back
Topp