Annicken
Forumet er livet
i dag kom jeg to min for sent til frokosten, i bhg, så syns jeg d er rart, men tro den klokka er noen fp minutter for sen og, tror jeg må sjekke - for d har skjedd to ganger at jeg kommer to min for sent - så stemmer d bare ikke m min klokka (some r stilt etter nyhetskanalen)
uannsett d er heeeelt min feil, og de fikk heldigvis mat
det er andre gangen d skjer, så hu ble ganske sur på meg, forståelig nok .
men sist jeg gjorde d kom d noen etter meg som satt ungene der, og de fikk ikke høre noen ting, for de spurte ikke om d var greit, eller så beklager - akkuart den biten syns jeg er litt urettferdig.. men i utgangspunktet er d jo uannsett min feil at jeg kommer for sent
jeg skulle beregnet bedre tid, eller gitt dem mat hjemme - bilen er ikke helt frisk - så den stopper litt og sånn - ;P flott ;P
men hun ble skikkelig sint på meg, så d kokte - har gøøøøøøøøøøøøøøøøøørr dårlig samvittighet - og sa jo d og, og lovet d ikke skulle skje igjen =(
fler timer siden nå, likevel sitter jeg her m klump i magen =(
uannsett d er heeeelt min feil, og de fikk heldigvis mat
det er andre gangen d skjer, så hu ble ganske sur på meg, forståelig nok .
men sist jeg gjorde d kom d noen etter meg som satt ungene der, og de fikk ikke høre noen ting, for de spurte ikke om d var greit, eller så beklager - akkuart den biten syns jeg er litt urettferdig.. men i utgangspunktet er d jo uannsett min feil at jeg kommer for sent
jeg skulle beregnet bedre tid, eller gitt dem mat hjemme - bilen er ikke helt frisk - så den stopper litt og sånn - ;P flott ;P
men hun ble skikkelig sint på meg, så d kokte - har gøøøøøøøøøøøøøøøøøørr dårlig samvittighet - og sa jo d og, og lovet d ikke skulle skje igjen =(
fler timer siden nå, likevel sitter jeg her m klump i magen =(