For seint?

bergfrue

Forumet er livet
VIP
Når du skal på besøk til noen, er du...

Var alltid presis før, men nå har jeg tendens til å bli litt forsinka;)

Hvis jeg skal møte noen i byen eller slikt er jeg som regel for tidlig ut siden bussen min kommer alltid før hel time og vi avtaler alltid å møtes hel time ;p Skal jeg hjem til noen og Lars kjører er vi presis eller litt forsinket :)

Vi har alltid kommet litt før, glad for at vi fortsatt klarer å komme presis!

Har alltid pleid å komme litt før jeg skal..
Gjør egentlig det enda, så sant jeg husker hva jeg skal..

ORIGINAL: ToSmå2010

Har alltid pleid å komme litt før jeg skal..
Gjør egentlig det enda, så sant jeg husker hva jeg skal..

(Har litt trøbbel der eg og for tia [8D])

Kommer som regel for sent jeg [8D] Men det spørs om jeg skal ha med pudding eller ikke. Er jeg alene kommer jeg presis [:D]

ORIGINAL: MariSafari

Var alltid presis før, men nå har jeg tendens til å bli litt forsinka;)

off..her og..liker det ikke![>:]

Før var jeg alltid tidlig ute eller presis. Nå er jeg som regel akkurat presis, eller for sein ;p

Når det bare er meg og ole marthin som skal noe så er vi enten før tiden eller akkurat presis... men skal gubben være med så kommer vi aaltid myyye forsent, ca 15-30 min forsinka[:@] irritere meg "grønn" over det! hihi!

Men stemte "seint ute" siden det er sjelden meg og ole marthin reiser på besøk uten gubben[:)]

Er stort sett tidlig ute eller presis, men har hendt jeg har kommet litt seint etter lille kom til verden.
(Har alltid vært tidlig ute før, liker ikke og komme seint).

Tidlig eller presis..

MEN ikke for tidlig heller..

Sambo er bestandig sein..noe som resulterer i at når vi skal noe alle sammen er vi seine.. Men folk vet da vertfall om sambo er med eller ikke da[8D]

Hvis vi skal på middager der vi må være pynta alle sammen så er vi ALLTID for sein. [8D]

for tidlig eller presis... :) hater å stresse.. og liker ikke folk som ikke klarer å holde på avtaler..har en gubbe som er totalt motsatt[:@]

ORIGINAL: Neah

for tidlig eller presis... :) hater å stresse.. og liker ikke folk som ikke klarer å holde på avtaler..har en gubbe som er totalt motsatt[:@]

Kjenner til den! [8D]

Kommer presis, innimellom litt tidlig. Jeg synes det er så forferdelig irriterende med folk som er seine, og når man er voksen er det egentlig ganske uansvarlig å ikke rekke ridsnok til middag /møter ol. men det finnes selvsagt formildnende omstendigheter, foreksempel kø el[:)]

ORIGINAL: babyboy2010

Vi har alltid kommet litt før, glad for at vi fortsatt klarer å komme presis!

sign

Skulle hatt et alternativ som sa "alle" for her varierer det, av og tidlig ute, noen ganger sent, og av og til akkurat presis [8D] Så jeg stemte ikke [8D]

Før var jeg alltid kronisk for tidlig ute, sambo var irritert over min trang til å komme 10 minutter før uansett hva vi skulle [8D] Nåååå derimot føler jeg at jeg alltid er litt for sent ute...

Back
Topp