For seint nå?.....

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Hallo igjen.. (føler jeg maser nå)[:)]
Jeg blødde altså bittelitt én gang i dag, og etterpå har det vært litt brun utflod. Har også undersøkt "tappen", og tror jaggu meg det er eggeløsning som er på gang. Problemet er at i kveld treffer jeg ikke kjæresten min!!! Vi hadde sex seint på lørdag, vet rumpetrollene hans kan overleve ett par dager, men sjansen er vel mindre da? Og i morgen er det vel for seint?..
For ett styr.. hehe [;)] Men som vi sier, prøvinga er ganske festlig den også. Enda!!! [:D]

Hei...det sier at man er fruktbar 5 dager før og en dag etter EL......så det er vel ikke helt umulig.....jeg skjønner godt frustrasjonen din....jeg har selv hatt det sånn noen sykluser....Lykke til da...[:)]

Da kan vi kjøre på i morgen da[:D] Takk for svar! så lenge jeg blir gravid innen slutten av januar (med tanke på studier) skal jeg ikke stresse, men det er lettere sagt enn gjort!
Lykke til du også!
Klem[:)]

Det er sannelig ikke lett å bli gravid på kommando.....er så typisk ....når man først bestemmer seg for å lage bebiser....så går det bare ikke.....har selv holdt på siden des 2004....jeg trodde at det var en enkel sak....pøhh.....her sitter jeg...

Større sjangs for at de blir jente, dersom du skulle bli gravid nå!

det passer så bra, har en gutt fra før! *håpehåpehåpe*... Kjenner det stikker og river der nede i hvertfall.. Spennende! Legen sa at jeg ikke måtte stresse, da skjedde det ikke. Jøss, hvordan klarer man det da? jo mer jeg sier til meg selv at jeg ikke må stresse, jo mer stressa blir jeg!
[&:]

ser du har bare fire dager igjen til testing. Krysser fingre og tær for deg!! Selv har jeg bare fysiske tegn å gå etter, har nettopp tatt ut spiralen, og vet ikke når jeg kan forvente mens.. Så føler jeg famler litt i blinde kan du si.. [;)]

sædceller kan leve opp til fem dager [;)]

Kathrine

Hvordan ligger du an i løypa da Kathrine?[8|]

har endelig funnet ut når jeg har El, brukte hele 7 mnd på det [:@] det viste seg at jeg har el bare 8 dager etter siste mens dag. Men er ikke enda blidd gravid, tanta kom denne nd åsså. Selv med forsøk på seve EL dag....så nå gir jeg opp snart!!! Eller jeg gjør ikke det bokstavelig talt da...hehe! men det sliter på!!

enn du da Sarah78???

Kathrine

IKKE GI OPP...........he he...gi opp betyr at man ikke skal ha mer sex......det skal du vel ikke slutte med ennå?? hihi...
Jeg er i 8 pp å tror jeg...litt ute av tellingen.....brukte masser tid og penger på dette med EL....det gadd jeg ikke mer....nå går det litt på lykke og fromme....kjenner på kroppen....og tolker de symptomer som kan tolkes... Denne perioden har jeg tatt hostesaft da.....drukket salviete oxo.....og hatt litt kos.....til og med[:)]

Så godt at vi er flere i samme situasjon med denne el... Jeg blir litt frustrert jeg,hihi...
Aldri visst sp mye om kroppen min som nå... Kathrine; Har du el 8 dager etter 1. mens dag eller siste mens dag?
Kan jeg spørre hvor lang din syklus er?
Driver selv og tester om dagen, samt er på spor etter TEGN[:)]

Back
Topp