For oss som har mistet flere ganger

Nei desverre. De bare antar at det har vært grunnet alt for høy bmi og at jeg fikk barn etter jeg gikk ned. Men blir liksom ikke mindre rolig når man er lettere i kg uten å være sikker... Men må bare prøve å være positiv :bag:
Uff, så dårlig at oppfølgingen ikke er bedre da. Krysser fingrene for at noen kilo lettere er nøkkelen da! Heia spira! :shy::Heartpink
 
Så kjedelig at du ikke får innsett med det første da! Håper du får kontroll på stoffskifte problemene:love2Vet du når det kan bli mulig med innsett da?
Nå har jeg vært hos endokrinolog og han var heldigvis optimistisk for at rett behandling kan gjøre at jeg kan få innsett om ikke så mange måneder. Så da er det bare å krysse fingrene for at han har rett og at det går bra.

Han sa også at det godt kunne være stoffskiftet som har gjort at jeg har mistet før.
 
Nå har jeg vært hos endokrinolog og han var heldigvis optimistisk for at rett behandling kan gjøre at jeg kan få innsett om ikke så mange måneder. Så da er det bare å krysse fingrene for at han har rett og at det går bra.

Han sa også at det godt kunne være stoffskiftet som har gjort at jeg har mistet før.
Så bra da! Håper det går fort til du får beskjed om innsett! Og det er jo på en måte gode nyheter at det er derfor, det kan man jo følge opp ved hjelp av støttemedisin og sånt. Neste gang sitter den :Heartred
 
Sommerfugl- 35- B4- MA uke 7, Senabort uke 19, SA uke 6, SA uke 7, MA uke 7-8

Fikk vite om min siste MA idag på tidlig ultralyd. Så hjerteslag for to uker siden. Gikk på progesteron og blodfortynnende for første gang nå, men gikk allikevel ikke.
 
Med et forsiktig hurra er jeg gravid igjen for første gang på 2 år etter embryo donasjon.
Uke 4+1 i dag.
Alt hjernen min tenker på er:
A. Når går det galt?
B. Er det blod i truseinnlegget nå?
C. Må spare til et nytt forsøk, så jeg er forberedt når det går galt.
 
Med et forsiktig hurra er jeg gravid igjen for første gang på 2 år etter embryo donasjon.
Uke 4+1 i dag.
Alt hjernen min tenker på er:
A. Når går det galt?
B. Er det blod i truseinnlegget nå?
C. Må spare til et nytt forsøk, så jeg er forberedt når det går galt.
Gratulerer så mye!! Så bra det gikk på første forsøk med donasjon. Håper du får tatt det med ro og at de første ukene går kjapt:Heartpink
 
Med et forsiktig hurra er jeg gravid igjen for første gang på 2 år etter embryo donasjon.
Uke 4+1 i dag.
Alt hjernen min tenker på er:
A. Når går det galt?
B. Er det blod i truseinnlegget nå?
C. Må spare til et nytt forsøk, så jeg er forberedt når det går galt.
Hei, så stas at du er blitt gravid! :)

Håper alt går bra denne gangen og at tiden ikke går altfor sakte! :)
 
Sumsum - 30 - B2 - MA12+5 - SA6+2 - SA5+1 - BO6+0 - EXU sectio arr 8+0
 
Hei flotte folk. Ville berre dele med dokke at eg er gravid igjen 4+4 idag. Sjukt skummelt. I god form, men kjenner på ømme bryst, trøtthet, emosjonell og god luktesans. Trenge litt heiarop, er så redd for å miste igjen. Sender dere kjærleik og babystøv
Heia heia fra meg :happy093
Gratulerer så mye :love7
 
Sommerfugl- 35- B4- MA uke 7, Senabort uke 19, SA uke 6, SA uke 7, MA uke 7-8

Fikk vite om min siste MA idag på tidlig ultralyd. Så hjerteslag for to uker siden. Gikk på progesteron og blodfortynnende for første gang nå, men gikk allikevel ikke.
Åhhh, det var veldig leit å høre :Heartred Så vondt når slikt skjer - håper det går bra med deg:Heartbigred
 
Sommerfugl- 35- B4- MA uke 7, Senabort uke 19, SA uke 6, SA uke 7, MA uke 7-8

Fikk vite om min siste MA idag på tidlig ultralyd. Så hjerteslag for to uker siden. Gikk på progesteron og blodfortynnende for første gang nå, men gikk allikevel ikke.
Stor klem :Heartbigred
 
Jeg har fått postiv graviditetstest igjen. Foreløpig (etter to dager :p) går det ganske bra med det mentale, men jeg ser jo for meg at stress og angst for å miste igjen kommer ganske raskt. Jeg vil derfor lage en plan for hvor ofte jeg skal ta ultralyd. Noen andre som har hatt MA flere ganger som vil dele tanker om hvor mange UL det er fornuftig å ha? For meg er det helt uaktuelt å gå nesten fire uker med et foster som har sluttet å utvikle seg igjen. Samtidig bidrar det kanskje til mer stress om jeg tar UL flere ganger i uken? Aller helst skulle jeg operert inn vindu, så jeg kunne følge med hele tiden!

Første UL blir sikkert i løpet av uke 7 (altså 7+*), i regi av klinikken. Så får jeg vel TUL offentlig en gang mellom 11 og 13? Men må ha noe i mellom der!
 
Gratulerer så mye :Heartbigred

Jeg fikk ul uke 8, uke 10 og NIPT-test i uke 12 (ca ). Så tok jeg en privat i uke 16 ca og så blir det oul nå i uke 19.
Det kunne føles lenge når man lever i konstant panikk, men jeg overlevde. Fikk ikke oftere offentlig, men jeg var fornøyd med hyppigheten selv om det var tungt psykisk.
Tror det hadde vært tungt psykisk så lenge jeg ikke fikk ul hver dag :wacky:
 
Hei, dere! Beklager at jeg ikke har fulgt så opp i denne tråden de siste månedene. Det er rett og slett triggende for meg da jeg er gravid på nytt :Heartred Denne gangen fikk jeg støttemedisiner, og ble behandlet med antibiotika for bakteriell vaginose. Jeg er nå i uke 18:shy::shy: Masse lykke til til dere andre her inne, og gratulerer så mye til dere andre som er gravide igjen!
 
Jeg har fått postiv graviditetstest igjen. Foreløpig (etter to dager :p) går det ganske bra med det mentale, men jeg ser jo for meg at stress og angst for å miste igjen kommer ganske raskt. Jeg vil derfor lage en plan for hvor ofte jeg skal ta ultralyd. Noen andre som har hatt MA flere ganger som vil dele tanker om hvor mange UL det er fornuftig å ha? For meg er det helt uaktuelt å gå nesten fire uker med et foster som har sluttet å utvikle seg igjen. Samtidig bidrar det kanskje til mer stress om jeg tar UL flere ganger i uken? Aller helst skulle jeg operert inn vindu, så jeg kunne følge med hele tiden!

Første UL blir sikkert i løpet av uke 7 (altså 7+*), i regi av klinikken. Så får jeg vel TUL offentlig en gang mellom 11 og 13? Men må ha noe i mellom der!
I mine siste 2 svangerskap tok jeg ul en gang i uka.
I det nest siste var det IVF og fosteret målte for lite så maste meg til 1 gang i uka offentlig (helt til hjertet hadde stoppet)
I det siste fikk jeg offentlig hver andre uke, også tok jeg privat hver andre uke. Sånn fikk jeg oppdatering hver uke. Men det endte jo heller ikke bra :rolleyes:
Om jeg blir gravid igjen kjører jeg på samme som sist. Annen hver privat og offentlig. Selv om utfallet ikke endres på grunn av UL så føler jeg at det gir meg en slags ro, annet enn om jeg skulle ha venta til uke 12 for så å oppdage MA.
 
Hei, dere! Beklager at jeg ikke har fulgt så opp i denne tråden de siste månedene. Det er rett og slett triggende for meg da jeg er gravid på nytt :Heartred Denne gangen fikk jeg støttemedisiner, og ble behandlet med antibiotika for bakteriell vaginose. Jeg er nå i uke 18:shy::shy: Masse lykke til til dere andre her inne, og gratulerer så mye til dere andre som er gravide igjen!
Er 13 veke gravid no og alt var bra på ultralyd i forrige veke. Er framleis mykje redd, men begynne tru at det kan gå an! Ønsker det beste til alle dokke andre❤️❤️❤️
Gratulerer begge to❤️ Her er jeg i gang med ett fryseforsøk. Gir litt håp og lese at andre blir gravide.
 
Back
Topp