FOR OSS SOM FORTSATT VIL...

Maja89

Andre møte med forumet
Være her inne på Desember 2010!!!!!!!!!!!!:D


*SKRAVLETRÅÅÅD*

Gi meg oppdatteringer!!!!!!!!!!!!!!
 
Syk gutt i armkroken :/ mulig dehydrering! Legen ti på 1... :(
 
Neimen uff da, LadyZ. Hvordan gikk det? Ønsker lillegutten litt forsinket god bedring! Håper alt er bra nå.
 
ojoj, er det liv her ennda, så fiiint:) Koser meg med desembersnuppa mi, hun blir storesøster i juni. Blir veldig rart å skal ha en sommerbaby snart. Er vant med vinterbaby jeg. Når datra mi ble født var det 22 minus ute, nå blir det sikker 22 varmegrader istede;)
 
savner også å være her inne :( virker som de fleste er ute av babyverden.. :(
Angelica skal bli storesøster, tror jeg er ca 5 uker på vei! :)
 
er så imponert over at mange av desember jentene er i gang med nytt barn!RESPEKT!! kjenner at jeg har nok med min lille duracell kanin jeg :)
 


Smellt på tjukka skrev:
er så imponert over at mange av desember jentene er i gang med nytt barn!RESPEKT!! kjenner at jeg har nok med min lille duracell kanin jeg :)


Helt enig :) Litt missunelig, samtidig som eg kjenner at eg foreløpig koser meg veldig med han ene eg har :) Kommer nok en liten til her og med tid og stunder, men skal på plass i nytt hus og litt div før vi starter prøvingen igjen :)
 


minime2010 skrev:


Smellt på tjukka skrev:
er så imponert over at mange av desember jentene er i gang med nytt barn!RESPEKT!! kjenner at jeg har nok med min lille duracell kanin jeg :)


Helt enig :) Litt missunelig, samtidig som eg kjenner at eg foreløpig koser meg veldig med han ene eg har :) Kommer nok en liten til her og med tid og stunder, men skal på plass i nytt hus og litt div før vi starter prøvingen igjen :)


Skal vi starte prøvingen i Oktober eller??? :P
 
Back
Topp