for oss som fortsatt venter.

rosaeple

Blir kjent med forumet
Har dere noen tegn?
Og har dere prøvd noe kjærringråd?

- her har jeg en del kynnere.( Noen er vonde, og noen merker jeg nesten ikke.)
  Løs mage til tider.
  En del utflod ( noe nesten bare som vann)
  Vondt i korsryggen/menssmerter til tider.
  nedpress

Kjærringrådene jeg har prøvd :
- Sex..( ingen virkning enn så lenge..)
  Gå opp og ned trappene i huset her ( ingen virkning...)

Jepp, jg kan sette kryss ved akkurat samme punkter som deg.. Har i tillegg testet akupressur, men innser vel at han kommer når han er klar:) Vi får bare være tålmodige tror jeg:)

ja burde vel innse det :)
Men er jo litt spennende og gøy og lete litt etter hint syns jeg =)

Jeg har akkurat de samme tegnene som deg, og har hatt de lenge, men må nok vente en ukes tid til tenker jeg... Har hatt alle typer klare modningstegn i flere uker, og våknet om nettene av små falske rier - men ingenting som har tatt seg opp... Så jeg må nok bare slå meg til ro med at det er slik kroppen forbereder seg. Kroppen skal være klar og babyen må være klar... Ingen vits i å stresse tydeligvis ;)

Jeg venter, venter og venter ;-) Syns det er vanskelig for tida for jeg vil ikke ha allverdens med planer og bruke opp energien i tilfelle det plutselig skulle starte. MEN da blir jeg sittende inne da, og bare vente! Da går tida seeeint og jeg blir utålmodig. Så; Kom ut din rakker :D Ellers har jeg samme tegn som deg, og de har jeg hatt i ei uke nå. Senest i natt lå jeg med falske rier frem til kl.5. Gøy helt til det bare gir seg og ingenting skjer. Men men - 3 dager til termin. Så SNART er hun her uansett :-)

Jeg har kynnere og mye nedpress. Sover veldig dårlig om natta, sviende halsbrann, må opp og tisse hele tiden, men så kommer det bare noen dråper ut. Er redd for at vannet kommer til å gå når jeg har disse nattlige doturene - var nemlig slik det startet sist. Og jeg er ikke klar før på mandag, da jeg skal ha keisersnitt. Så jeg prøver å knipe igjen og være rolig på dagtid også. Ekkel, slimete utflod (sorry ekle detaljer). Som lukter fostervann. En søtlig, emmen lukt. Synes forresten jeg kjenner denne fostervannslukta overalt for tiden. Grøss...

Venter veldig her også..! Tviler på at det skjer noe på en stund, fremdeles 11 dager til termin.. Håper bare så inderlig jeg ikke går over 29. april... Gleder meg så veldig til å møte skatten vår <3

siterer bare deg rosaeple, har det akkurat likens.. har termin om den 22:)

pluss halsbrann og må ofte på do!

Her trives den lille altfor godt! 41+2 i dag og venter på overtidskobtroll nå! Jeg orker ikke gjøre noe her hjemme, da svimer jeg av så jeg sitter her å koper :-/

Ja, her har jeg 8 dager igjen til termin. Jeg er veeeldig utålmodig, selv om det er en liten stund til termin. Jeg er bare så lei konstante menssmerter og andre stikkinger og ubehageligheter.

Men det er som dere sier. Det skjer når det skjer.. får ikke gjort så mye med det.

Gå en lang tur i skogen.. fikk en del gode modningsrier etter det. Men de ga seg igjen etter 1 time.. litt sliten av mye vondt og søvnløse netter og ja halsbrann. Har utflod med litt blod i omtrent  2 døgn..kynnere og mens smerter..ja det meste. Skal vel egentlig ha overtidskontroll i morgen, men det er lørdag..så da blir det mandag isåfall.

Jeg har hatt en del mensensmerter, men det ga seg.
Nå¨er det 4 dager til termin.
I går helte jeg nedpå med en glass med salsa og da satte kynnere igang for fullt, men det var kun det. 
så jeg føler meg litt snytt. 
Fikk melding av min samboer som jobber i dag om jeg kjente noe mer.
Jeg gav beskjed om at nei, det er det ikke, og det skal humpes i høyet når du kommer hjem.
Han kastet seg visst i bilen :p hahaha

Er jo begrenset hvor kreativ man kan være med denne digre magen i sengen, noen spesielle stillinger man skal innta for at påsan kommer ut?
JEG ER LEI!!!! 

Back
Topp