For oss som er redde for blod på papiret

Ms.ink

Forelsket i forumet
Jeg er livredd for blod på papiret hvert dobesøk, og vet det er flere her som er det.
Fant denne tabellen som muntret meg litt opp, så deler den her i håp om at den gjør det samme for dere <3 :)

Tabell over risiko for spontanabort:
25 – 30 % risiko fra unnfangelse
15 % sjanse fra ca. uke 3.
8 % sjanse fra uke 6.
5 % sjanse fra uke 8
2 % sjanse fra uke 9
mindre enn 1 % sjanse fra 12 uke

Det sto også dette:

Risikoen for spontanabort er;
50 % mindre ved daglig inntak av frukt og grønnsaker.
20 % mindre ved daglig inntak av sjokolade

Så her er det bare å spise frukt og sjokolade jenter :D

Det jeg er redd for er at jeg allerede har hatt en SA, men bare ikke oppdaget det enda :(

Det jeg er redd for er at jeg allerede har hatt en SA, men bare ikke oppdaget det enda :(

Samme her. Er redd for en MA som ikke oppdages før ultralyd, slik som sist. Men, vi må bare tenke at sannsynligheten for at det skal gå bra med oss nå er større enn motsatt utfall:)

Samme her. Er redd for en MA som ikke oppdages før ultralyd, slik som sist. Men, vi må bare tenke at sannsynligheten for at det skal gå bra med oss nå er større enn motsatt utfall:)
Har det akkurat likt som deg. Fikk jo sjokk sist da de ikke så noe på tul og konstanterte MA.
"Bare" 4 dager igjen nå til tul og jeg er livredd for ny ma

Sist jeg mista så blødde jeg ikke... Fikk påvist MA på tul :(
Begynte da å blø ca 7 dager etterpå. Men legen mente ofte at det ofte kan ta enda lenger tid før kroppen kvitter seg med det.
Så selv om man ikke blør, er det ingen garanti.

Har det akkurat likt som deg. Fikk jo sjokk sist da de ikke så noe på tul og konstanterte MA.
"Bare" 4 dager igjen nå til tul og jeg er livredd for ny ma

Stemmer det; vi har ul samtidig:) Ventingen er et par hakk for spennende kjenner jeg! Krysser fingre for at det går riktig vei med oss denne gangen:)

Back
Topp