For oss som er plus size

Kjærringa96

Elsker forumet
Antar at jeg ikke er alene om å være plus size. Tenkte det kunne være fint å ha egen tråd der vi kan dele tips, erfaringer, frustrasjoner ol. :)

Tips til behagelige bukser som ikke føles ut som om man blir skvist inn i som en pølse?

BH som er behagelige MED breie stropper?

Hvor shopper dere tøy? Jeg handler på Floyd, Zizzi og Cubus for det meste.
 
Nope, bmi på 37 her. Holder på å gå ned da, men ikke small ennå. Floyd er bare gull! Er du i Kristiansand har Careless også masse flotte klær :) Jeg kjøpte amme bh på hm, veldig fornøyd med de, men har normal bh str. Ellers skal disse dyre undertøysbutikkene ha gode str i bh med ordentlige stropper. Jeg sleit skikkelig med å finne støttestrømper som passer, har så store legger at jeg måtte bestille på apoteket, men ordnet seg (iallefall nesten, de er litt små, men men)
 
Jeg liker best å bruke gravidtøy i svangerskapet, så jeg kommer til å se hva jeg har, også evt handle litt fra typ lindex og HM. Zalando har og mye. Fysiske butikker er jo håpløst.
 
Gravid med nr tre og har gradvis lagt på meg siden jeg fikk første for 8 år siden. Brukt søtsaker som trøst og påskjønnelse og det har satt sine spor.. Nå passer nesten ikke klærne mine og jeg er helt i kjelleren og freaker litt ut når jeg tenker på hvordan jeg kommer til å bli seende ut i graviditeten… Er i uke 5+2 nå og prøver å begrense sukker og påskjønnelser i håp om at det skal redde meg litt. Men det er vanskelig. Gruer meg til å kjøpe nytt tøy, så det utsetter jeg bare.. Vet ikke hvor jeg vil med dette, men var godt å få det ut
 
:Heartred Gravid med nr tre og har gradvis lagt på meg siden jeg fikk første for 8 år siden. Brukt søtsaker som trøst og påskjønnelse og det har satt sine spor.. Nå passer nesten ikke klærne mine og jeg er helt i kjelleren og freaker litt ut når jeg tenker på hvordan jeg kommer til å bli seende ut i graviditeten… Er i uke 5+2 nå og prøver å begrense sukker og påskjønnelser i håp om at det skal redde meg litt. Men det er vanskelig. Gruer meg til å kjøpe nytt tøy, så det utsetter jeg bare.. Vet ikke hvor jeg vil med dette, men var godt å få det ut
Jeg tenker det er godt å få satt ord på følelser, for det er jo noe som plager en og gjør livskvaliteten litt lavere. Jeg håper du klarer å finne en gylden middelvei, det viktigste for deg og det lille frøet er jo uansett at du spiser næringsrik mat som gjør deg godt. Kanskje ha små mål om daglig aktivitet, yogaøvelser for gravide er skånsomme og gir en energiboost uansett om du er sprek eller ei. Heier på deg!! Og når den tid kommer, etter graviditet og slikt så kan du jo spørre noen om hjelp med det som gjør at du føler deg ubekvem og trist
 
Gravid med nr 1 og ganske så overvektig. Bekymret for hvordan det skal gå i graviditeten. I tillegg så har jeg ikke sluttet med snus før nå når jeg fant ut jeg var gravid. Merker jeg trykker innpå med altfor mye for å døyve suget.
 
Jeg er ikke så oppdatert på gravidklær, men Underverker har veldig godt utvalg av BH’er i alle størrelser. De har ganske ofte salg også.
 
Back
Topp