LilleLisska
Forumet er livet
Æ drømte at veninnina mi fikk trillinga, sikkert alt for tidlig født, men den ene ungen kunne krype allerede når den va nyfødt! Helt rart å se på, den va sikkert like stor som en håndfull. [8|]
Å en av dæm hadde pustevanska, så skulle en lege operere den ungen for det her. Og lægen va tydeligvis sambo!
Også når han va ferdig me å operere, som han gjorde helt aleina forresten.
Så skreiv han regning i mitt navn, på 18 000 kr! [&:]
Så spurte æ koffer han skreiv den i navnet mitt.
Så sa han; "jaja!" Så skreiv han navnet sitt på den istedenfor, så måtte æ spørre koffer han gjorde det så sa han at det va vell ikke nøye kæm sitt navn det stod på den, bare den ble betalt! [8D]
Man ska jo ikke betale for sånt engang! Og alle ungan va forskjellig str på. Merkelige greier. Lure på koffer man drømme sånne teite ting.. [&:]
Å en av dæm hadde pustevanska, så skulle en lege operere den ungen for det her. Og lægen va tydeligvis sambo!
Også når han va ferdig me å operere, som han gjorde helt aleina forresten.
Så skreiv han regning i mitt navn, på 18 000 kr! [&:]
Så spurte æ koffer han skreiv den i navnet mitt.
Så sa han; "jaja!" Så skreiv han navnet sitt på den istedenfor, så måtte æ spørre koffer han gjorde det så sa han at det va vell ikke nøye kæm sitt navn det stod på den, bare den ble betalt! [8D]
Man ska jo ikke betale for sånt engang! Og alle ungan va forskjellig str på. Merkelige greier. Lure på koffer man drømme sånne teite ting.. [&:]