For noen drømma man kan ha da :S

LilleLisska

Forumet er livet
Æ drømte at veninnina mi fikk trillinga, sikkert alt for tidlig født, men den ene ungen kunne krype allerede når den va nyfødt! Helt rart å se på, den va sikkert like stor som en håndfull. [8|]

Å en av dæm hadde pustevanska, så skulle en lege operere den ungen for det her. Og lægen va tydeligvis sambo!
Også når han va ferdig me å operere, som han gjorde helt aleina forresten.
Så skreiv han regning i mitt navn, på 18 000 kr! [&:]

Så spurte æ koffer han skreiv den i navnet mitt.
Så sa han; "jaja!" Så skreiv han navnet sitt på den istedenfor, så måtte æ spørre koffer han gjorde det så sa han at det va vell ikke nøye kæm sitt navn det stod på den, bare den ble betalt! [8D]

Man ska jo ikke betale for sånt engang! Og alle ungan va forskjellig str på. Merkelige greier. Lure på koffer man drømme sånne teite ting.. [&:]

[:D]

Huff ja, drømte mer groteske greier jeg natt til igår! [:-]
Dømte at sambo og jeg var på safari i Afrika. Hotellet vi skulle ligge på, lå midt mellom to farlige områder....var løver på nedsida og cheetas(drømte at de het det, altså gebarder) bak hotellet. Mellom disse omr lå veien som gikk til hotellet. Buss-sjåføren sa at han måtte stoppe bussen rett utenfor hotellet, slik at vi kunne gå rett inn. Men når vi skulle til å gå av, så kjørte han 200 m til en snuplass og vi måtte gå fra der.

Jeg gikk på veien til hotellet og ropte på bikkja som sambo hadde sluppet nedenfor veien der det var løver. Gikk bra, men jeg var så sint på sambo! [:-][8|]

Inne på hotellet så vi på tv, og der var det satelittbilde av det landet vi var i og langs elvene og ute i jungelen vistes det leirbålene til slike skumle gjenger. Dere vet slike som tar små barn og gjør dem til soldater. Han lederen for disse gjengene, sa med slik didjeridoostemme (slik horn som aboriginees i Australia blåser i): We know were the tents are! [:o] Vi skulle jo ligge i telt, når vi skulle på safari....

Så på en eller annen måte så havna vi i en slik leir, altså de hadde tatt oss til fange. Og der ble vi tvunget til å se på div groteske greier. Bla så dro de inn til storbyene og kidnappet hvite prostituerte. Disse ble festet til surfebrett og kastet ut i en dam (som i drømmen het sharkpit[8D]), og spist av haiene!!!! [:o][8|][X(] Da våknet jeg, herremin for en merkelig underbevissthet jeg har....[&:]

Ble langt dette gitt! [8D]

Mirus: For en drøm [:D]

Back
Topp