Hei dere! Nå trenger jeg virkelig noen råd. Jeg er gravid i uke 7 (6+5) og det er første gang jeg er gravid. Så ingenting å sammenligne med her. Jeg kjente symptomer på at jeg var gravid allerede en uke etter eggløsning … Og symptomene bare kommer på løpende bånd, begynner virkelig å bli sliten nå. Jeg har vært utrolig trøtt, sliten, null energi og vondt i rygg og hofter (hofter kun innimellom) siden uke 3. Er blitt sykemeldt 50% da jeg ikke klarer å være mer i jobb. Og i går kom kvalmen, heldigvis ikke oppkast, men nok kvalme til at jeg slet med å få i meg mat som da gjør alle de andre symptomene bare verre. Nå har jeg begynt å bli oppblåst i tillegg, så må ut på bukseshopping i helgen. Dagene er ufattelig lange og håper virkelig det blir bedre snart.
Dette ble litt mer klagetråd enn hva som var meningen, men hjelper ikke snakke med mannen. Han forstår jo ikke hva jeg mener, haha. Er det noen her inne som har noen råd? Blir det bedre/verre utover graviditeten? Venter jeg to (mange tvillinger i familien)?? Skal til legen på mandag, så spent på hva som skjer da ..
Jeg vet ikke helt. Er bare sliten allerede, og føler meg snytt av hvordan graviditet blir vist i filmer. Hadde aldri i min villeste fantasi tru det skulle bli slik.
Så sånn går dagen.
Dette ble litt mer klagetråd enn hva som var meningen, men hjelper ikke snakke med mannen. Han forstår jo ikke hva jeg mener, haha. Er det noen her inne som har noen råd? Blir det bedre/verre utover graviditeten? Venter jeg to (mange tvillinger i familien)?? Skal til legen på mandag, så spent på hva som skjer da ..
Jeg vet ikke helt. Er bare sliten allerede, og føler meg snytt av hvordan graviditet blir vist i filmer. Hadde aldri i min villeste fantasi tru det skulle bli slik.
Så sånn går dagen.
så graviditet er ikke som på film nei
Meeen så håper jeg såklart ar formen din bedrer seg og at du kjenner at du kommer deg ovenpå snart
har du sjekket om du har noe form for vitaminmangel..?
Kanskje det gjemmer seg ei jente der inne?