For mye melk

mkrago

Elsker forumet
Jeg har så mye melk at lille gutt ikke klarer å svelge unna, det bare renner ut av munnvikene hans. Det høres ut som et luksus problem men det er ikke gøy når han får vondt i magen og blir plaget med luft. I tillegg så våkner jeg flere ganger i uka i en seng som er gjennomvåt, jeg har lekket gjennom engangs ammeinnlegg, ammeinnlegg i ull og ammebh. Føler aldri at jeg får tømt meg. I dag hadde jeg så ekstremt melkespreng, trengte ikke håndmelke en gang bare holde puppen over vasken og spruten sto.

Noen andre som er plaget med dette? Noen som har noen tips?

Er småen gammel? Jeg hadde samme problem, men det gikk seg til, og nå sliter jeg heller med for lite enn for mye..
Jeg sov da med to engangsammeinnlegg og måtte bytte ca 2 ganger hver natt.

Sniker litt fra oktober:-)
Jeg opplevde likedan som deg, men nå har det gått seg til:-) Nå er jeg nesten redd jeg har for lite melk, men snuppa virker fornøyd så da er det vel regulert seg til det hun trenger :-)

Men du bør vel ikke pumpe? Da blir jo produksjonen enda større, eller er jeg helt på jordet?

De sier at det å pumpe en sjelden gang ikke påvirker produksjonen. Var i tillegg første gang jeg pumpet. Kunne ikke sitte på julaften med så sinnssykt melkespreng.

Back
Topp