For mye melk

Guest
Hei! jeg har altfor mye melk. Stakkars jenta mi begynner å hoste og sliter med å svelge all melka som spruter i munnen henne hver gang jeg ammer henne. Dette fører også til at hun svelger mye luft under amminga og henger på brystvorten (tar ikke hele brystet). Dessuten ser melka mi altfor tynn ut...akkurat som vann :( hva kan dette bety? Har dere noen gode råd? Takk!
 
Hei!
Du sier ikke noe om hvilken alder jenta di har. Det tar ofte litt tid etter fødselen før melkemengden er helt regulert etter barnets behov, og dessuten kommer det jo stadige økeperioder. Barnet tar imidlertid til seg den mengen det har behov for. Blir det for me melk for barnet, vl det vanligvis bare bli gulpet opp. Etterhvert somdatteren din vokser, blir hun også bedre til å svelge unna. Dette vil helt sikekrt ordne seg av seg selv. Lykke til med ammingen! Hislen Ellin
 
Hei :) jeg har hatt samme problem, men det har gått seg til etterhvert som ungen vokser. Vil anbefale deg å lese på www.ammehjelpen.no Det hadde jeg nytte av :)
 
Back
Topp