For mye forstervann? Flere?

marley88

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Var på UL og fikk beskjed om at jeg hadde for mye fostervann, og de ville ha meg inn igjen til ny kontroll om 14 dager.. ( dette kan forklare hvorfor jeg har så vonde kynnere..) Jeg fikk ikke noen årsaksforklaring på dette, og er litt bekymra over alt jeg leser på dr.google.. ? .. Noen som har erfaring med dette og hva det kan komme av? Barnet var i underkant av 2000 gram og helt etter kurven... ! :)

Har ingen erfaring dessverre. Men rart at de ikke informerer bedre? Man kan bli skrullete av alt man leser på dr.google :)

Har ingen erfaring dessverre. Men rart at de ikke informerer bedre? Man kan bli skrullete av alt man leser på dr.google :)
Ja, ikke sant! ? Legen snakket om både risiko for setefødsel, for tidlig fødsel ect.. ! Jeg spurte og spurte, men fikk ingen skikkelige svar. Tror hun bevisst ikke mente det var grunn til bekymring, og valgte heller å ikke informere om mulige årsaksammenhenger.. jeg leser jo både om svangeskapsdiabetes, fostermisdannelser o.l .. ! Aaah irriterende å tenke på dette resten av svangerskapet!

Syntes det var dårlig av legen å ikke informere dere skikkelig, spesielt med tanke på at du spurte. Føler vi har nok å bekymre oss for uten at de gir halvert informasjon for å øke uroen. Håper det ordner seg og alt går bra med dere :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Dette var følelsen vi satt igjen med etter ul pga blødninger også.. Utrolig frustrerende følelse! Legen prøver helt sikkert å berolige på denne måten, ikke snakke for mye om årsaker og konsekvenser, men det har gjerne motsatt effekt da vi i dagens samfunn bare går hjem, googler, og blir enda mer bekymret! :-/

Dette var følelsen vi satt igjen med etter ul pga blødninger også.. Utrolig frustrerende følelse! Legen prøver helt sikkert å berolige på denne måten, ikke snakke for mye om årsaker og konsekvenser, men det har gjerne motsatt effekt da vi i dagens samfunn bare går hjem, googler, og blir enda mer bekymret! :-/
Aah så utrolig dårlig å gjøre det slik! Det er jo nesten sånn man føler seg dum og teit fordi man først å fremst tørr å spør, så får man bare et useriøst og lite informativt svar tilbake!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp