For mye formelk?

anahen

Gift med forumet
Høres ut som min baby det[8|]
Legger på seg mye, og kaver endel under måltidene.

http://www.sovlillebaby.com/formelk.htm

er slik her og av og til. har ikke fått veid henne siden vu kom hjem fra sykrhuset. men hun har en bra mage nå. men gulper ikke så ofte da heldigvis. skaal snakke med helsesøster i morgen[:)]

slik har det vært her, men føler det er mye bedre nå. jeg legger han gjerne flere ganger til på samme bryst og da helst i ny stilling slik at brystet tømmes så mye som mulig. på kvelden spiser han begge brystene, men eller bare et. jeg lar også utdrivings spruten gå i en klut

Takk for en nyttig link! Dette skal prøves ut! Leiah har flere av de symptomene som er beskrevet og jeg har alt for mye melk.

Kjempe bra link! jeg er ganske sikker på at jeg fant løsningen på problemet vårt i artikkelen. tusen takk :))

Oy!![8|] Høres ut som min gutt også jo....[&:]
Hmm....tusen takk for nyttig link!![:D]

Oi, bra artikkel!! Akkurat sånn er det her også... Så bra at du la ut denne, skal teste noen av tipsa[:)][:)]

Du, så flott at du fant denne artikkelen. Jeg har så mye melk og har uroet meg litt for at baby aldri får den fete melken, for han får aldri tømt brystet. Han kaver jo også en del når vi er ferdig med ammingen. Med andre ord, alt som var beskrevet her på babr og mor stemte med det som er for meg og min baby.. nyttig link, tusen takk [:)]

Har begynt å pumpe ut litt av melka, så får vi se om det gjør susen.

supert at du legger ut slike linker.

ORIGINAL: Hønemor86

Kjempe bra link! jeg er ganske sikker på at jeg fant løsningen på problemet vårt i artikkelen. tusen takk :))

Åååå så flott at du delte denne linken :)
Samtlige av tegnene på for mye formelk kjennetegner min lille jente. Så då skal eg jammen meg ta å prve ut noen av rådene her :)

Då krysser eg fingrene for at dette hjelper :)

Back
Topp