For mye av det gode..? :)

mammatilM&L

Elsker forumet
Det begynte i går da jeg sov ett par timer ekstra på mårran. Jeg og sukkerklompen lå over til mamma så hun sto opp med han :)
Kom hjem på kvelden, da var mannen dratt på hytta sammen med sine foreldre. Guttungen la seg i rett tid og jeg fikk støvsuga og vaska hus :) i dag sov vi til kl 8:) hadde fortsatt god arbeidslyst.
Mann og svigers kommer innom i 11 tide og svigers tar med seg guttungen så jeg skal få slappe av. Men hva slags fremmedord er det da? Husarbeid og redebygging <3
Mannen kommer inn på soverommet der jeg gjør klar prinsessesenga å viser tegn til at han vil kose <3 litt kos å jeg blir liggende på senga å slappe av. I en time ligger jeg å kjenner på mensmurringer og at magen stramer seg. Ligner ikke kynnere for da har jeg ikke denne mensfølelsen. Opp i dusjen spise middag, og enda kommer det noen rare sammentrekninger i magen.
Har ikke sagt noe til mannen enda, han hviler på sofaen nå :p
Skal ikke hente sukkerklompen før i kveld så får bare se hvordan dette utvikler seg :) nå blir det mere redebygging <3

Spennende med modning :D

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Så gøy, har hatt samme symptomene noen netter nå og i dag ;) dette er så spennende :)

Lillebror melder ankomst 19.08.13

Ligger på sofaen å slapper av. Har ikke tatt seg opp i styrke å heller dabbet litt av i hyppighet ;)
Siden mamma er på feri fram til 4.august kan hun godt vente til da. Hun som skal etter plana passe sukkerklompen ;)

Så gøy, har hatt samme symptomene noen netter nå og i dag ;) dette er så spennende :)

Spennende :) termin samme dag vi :p

Jm skjekket ståa der nede ja, og da sa hun at mormunnen var moden å åpen men at det ikke var noen åpning der det skulle bli åpning, eller noe i den duren ;) hehe. Hun.brukte nok noen finere ord ;)

Hihihi ja ;) måtte inn på sjekk på fødeavdelingen i går, pågrunn av lav hjerterytme, ho sjekket ikke der nede men trodde ikke det var mer den 1-2 uker igjen;) så krysser fingre for at ho har rett ;)

Back
Topp