For motivasjon og inspirasjon etter krigen

Dere er super flinke Hege og chris og Lykke-t2 ! ! !

Her holder jeg på med et oppgjør med meg selv ... her holdte det på å gå helt gale , men er på rett spor med vekten igjen ... etter en lang periode med negative stressende tanker , ble det får mye uken før mensen skulle komme og det ble puttet i munnen alt som ønsket ... men ikke store kcal overskudd heldigvis , men litt her og der blir kcal av ... resultatet på 1.5 uke huff .. + 3.1 kg , men 1 kg forsvant det 2 første døgnene . I dag viste vekten minus 0.7 kg til . Så 1.4 kg til å komme tilbake til 79.9 kg ... Så om jeg når målet mitt får 2011 er jeg litt usikker på nå ... 3.7 kg kan bli en veldig hard jobb , men jobber med saken så lenge det er et håp om å klare det ! Var jo målet å klare 77.6 kg dette året !

Ønsker dere en fin førjulstid !
 
Så bra Lykke-t2Flott at du er på sporet igjen Lucillen. Dette kommer til å gå seg til

Ha en flott førjul du ogsåemoticon
 
Godt å "se" deg igjen lucillen. Har hatt mine oppturer jeg også siden slankekrigen var over. Men håper jeg er på sporet igjen nå.. 

Du er superflink Hege og Chris.. 

En riktig fin førjuls tid til dere også.emoticon
 
Takk for gode ord Lykke-t2 og Hege og chris !
 
Vektmessig går det nedover ... 2.3 minus på 2 uker ... krysser alt  for litt over minus 0.8 kg den 23.12 da er jeg under 80 igjen og jeg håper det for aller siste gangen ... men har i bakhode at det blir vel nest siste gangen ... så tenker at på kanskje 5 forsøk så skal jeg klare å ikke klartre over 80 talet ... holdt jo vekten stabilt under 80 på 3.  forsøk fra 16.09 til 30.11

Ellers er alt ved det gamle her , pluss å legge til at det er litt mer hektisk , men uannset det er vært det , blir jo ekstra mye glede av alle hektiske juleforbredelsene
 
Håper det går bra med dere andre også ! ! !

Blir nok mye mer liv her på forumet i januar
 
Så bra Lucillen det går nedover og da må du være fornøyd
Her gikk jeg litt opp og det er pga jeg har vært syk og da er det lettere å ty til brødmat
 
Fornøyd skulle jeg vært om jeg var på rette siden av vektskaalaen ...

Men , men - gjort er gjort og spist er spist , men noe merkelig har skjedd ... før brukte jeg ekstremt lang tid å bearbeide en sprekk som resulterer 2 - 3 kg i + ... snakke gjerne om
5 - 6 månder ... men nå fikser jeg dette på 2 - 4 uker ... noe er da positivt ! Litt ergelig at en aldri lærer ! Hadde jeg lært og ikke fått det dumme + ene , da hadde nok vært i mål ...
Lære gjør en vist aldri , ikke jeg hvertfall , hehe
Tenk om en kunne skru på en knapp når en fikk lyst på alle gode fæle uvaner ... Får her hos meg er det aldri noe med måte ... når jeg får slike kick .... Hjelpes , kan jo ikke bare smake , neida her må det spises og ikke litt men helst alt ...

Er jo bare et kakemonster som ikke lærer uannsett ! ! !

Hehe Tror jeg må satse på slike små stykker i butikken som er bare 1 stykke i ... da blir det ikke noe katastrofe , men måte ha ventet til rett før butikken stengte , slik at en ikke kunne gå tilbake får mer ... hehe  

Finner ikke noen smarte løsninger får kake kicket mitt , jeg kan forstår alle som lider av sjokolade kick ... sikkert like vanskelig med det også
 
God bedring Hege og Chris ! Håper du er snart på bedringens vei og frisk til jul !
 
Sånn er jeg også. Hadde vært slanka ferdig for lenge siden om jeg ikke hadde hatt sånne kick.
 
Nå vet jeg ikka hva jeg har gått opp eller ned, husker ikke en gang hva jeg har gjort de siste 8 dagene.. Her har Storesøster vært sjuk med høy feber og hostet lungene opp. Nå er det lillebrors og pappas tur. Så har ikke sovet stort i det siste. Nå er jeg helt nede på bunn og eneste veien er opp.. Tar meg litt fri nå i julen, reiser på juleferie for å samle krefter og håper å komme sterkt tilbake på nyåret..

Ønsker dere en riktig god jul jenter 
 
Glemte helt å si takk Lucillen. Dro til legen i dag og det var streptokokker, så nå er jeg på pencillin, så da blir jeg nok fort bedre:-)

Uff da Lykke-t2, håper alle blir fort friske og du slipper unna. Ha en fin ferie
 
Godt å høre Hege og Chris at du fikk noe som hjelper , du er nok bedre om noen dager , helst før julen kan jeg tenke meg !

Ikke noe godt med halsvondt i jula !

Masse god bedring ! ! !
 
Huff Lykke-t2 det er jammen travelt hos deg nå ... Håper alle blir mye bedre og helst friske til jul ! ! ! Håper du holder deg frisk og ikke blir syk !

Ønsker deg en riktig fin ferie og håper det hjelper masse på den travle desember du har hatt ! ! !

 
Ønsker dere en riktig god jul

Gleder meg til mer skravling på nyåret

Har vært litt veldig stille her etter siste slankekrigen , men er jo veldig forståelig er jo mye mer enn vanlig som står på tapeten i ukene frem mot jul .

 
Takk takk
Ønsker deg også en riktig god julemoticon
Ja veldig stille men i januar kommer det fult her igjen
 
Uff, så vanskelig det er å holde på vanene i jula???

Eller sagt på en annen måte; så utrolig lett det er å falle tilbake til dårlige vaner i jula??

I dag har jeg småspist nonstop og har sååå lyst på kaker.
Jeg har holdt vekta stabilt på ca. 56 kg siden september, men er redd den vil øke i jula...
KLARER ikke la være jo..
 
Hallo jenter...

Nå er det alt for lenge siden sist.. 

Hvordan går det med dere???
 
Back
Topp