Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Storetroll
jeg har sikkert hundre kjoler jeg ikke bruker, men kun 1 jeg liker å gå med [:-]
ORIGINAL: Morsnart
jeg har sikkert hundre kjoler jeg ikke bruker, men kun 1 jeg liker å gå med [:-]
Sånn er det til meg også :) Fikk en fiiin kjole av tanta mi igår (hun er da ett år gammlere en meg.. 88modell)
Du aaaner ikke <3 Fikk jo tre poser med klær av henne så slipper jo å kjøpe meg klær for hun bruker jo de
ett ar ganger så får jo hele tiden :) Deilig !
ORIGINAL: Morsnart
Sånn er det til meg også :) Fikk en fiiin kjole av tanta mi igår (hun er da ett år gammlere en meg.. 88modell)
Du aaaner ikke <3 Fikk jo tre poser med klær av henne så slipper jo å kjøpe meg klær for hun bruker jo de
ett ar ganger så får jo hele tiden :) Deilig !
så arti å ha ei tante som er omtrent like gammel som deg da :)
ja ikke sant, jag "arver" også en del av venninner. Vet ikke helt om det er et bra eller et dårlig tegn...jeg er liksom den de dumper klærne til etter de har gått med de en gang[8|]
Men nå bruker jeg de heller ikke da! Jeg tar det de har og tror jeg blir å bruke de, men det de egentlig blr brukt til er som støvsamlere.. [:D]
må ha storrydning i skapet mitt flere ganger i året....desverre ender det meste på dynga.