For mange?!

SnartFem

Forelsket i forumet
Va å så i klesskapet mitt tidligere idag, så litt på kjoler osv.. Fant ut at jeg hadde 15 KJOLER? :O
Det er vel ikke mye det? [8|]

Har ikke tellt dem, men har maaaaaaaaaaaaaaange kjoler... [:D]

åh..jeg har mange - og jeg kjøper nye hele tiden "å den er jo så fiiiin".... Og jeg er en bukse person - går nesten aldri i kjole...skikkelig teit..

ORIGINAL: Storetroll

jeg har sikkert hundre kjoler jeg ikke bruker, men kun 1 jeg liker å gå med [:-]

Sånn er det til meg også :) Fikk en fiiin kjole av tanta mi igår (hun er da ett år gammlere en meg.. 88modell)
Du aaaner ikke <3 Fikk jo tre poser med klær av henne så slipper jo å kjøpe meg klær for hun bruker jo de
ett ar ganger så får jo hele tiden :) Deilig !

jeg har alt for mange.....kjøp to betal for en vips 4 kjoler bruker ingen 

man kan aldri få for mange kjoler!

Jeg har da noen... Kanskje det er så mange som 5??

Tror ikke den finnes den person som er så glad i olabukse som meg...
Så her er det bukse, så godt som alltid [:)]

Kan ha noe med at *på byen* er ett uttrykk som ikke finnes i mitt vokabular, da vi har en (1!!) pub å gå på. Og der finner jeg liten grunn for å pynte meg...

ORIGINAL: Morsnart

jeg har sikkert hundre kjoler jeg ikke bruker, men kun 1 jeg liker å gå med [:-]

Sånn er det til meg også :) Fikk en fiiin kjole av tanta mi igår (hun er da ett år gammlere en meg.. 88modell)
Du aaaner ikke <3 Fikk jo tre poser med klær av henne så slipper jo å kjøpe meg klær for hun bruker jo de

så arti å ha ei tante som er omtrent like gammel som deg da :)

ja ikke sant, jag "arver" også en del av venninner. Vet ikke helt om det er et bra eller et dårlig tegn...jeg er liksom den de dumper klærne til etter de har gått med de en gang[8|]

Men nå bruker jeg de heller ikke da! Jeg tar det de har og tror jeg blir å bruke de, men det de egentlig blr brukt til er som støvsamlere.. [:D]
må ha storrydning i skapet mitt flere ganger i året....desverre ender det meste på dynga.

ORIGINAL: Morsnart

så arti å ha ei tante som er omtrent like gammel som deg da :)

ja ikke sant, jag "arver" også en del av venninner. Vet ikke helt om det er et bra eller et dårlig tegn...jeg er liksom den de dumper klærne til etter de har gått med de en gang[8|]

Men nå bruker jeg de heller ikke da! Jeg tar det de har og tror jeg blir å bruke de, men det de egentlig blr brukt til er som støvsamlere.. [:D]
må ha storrydning i skapet mitt flere ganger i året....desverre ender det meste på dynga.

Tok jo vare på det jeg likte jeg da :) Fra lang hals til kort lissm.. For jeg ammer jo vettu så da må jeg ha de med kort hals osv,
men når jeg er ferdig med å amme eller når jeg skal ut på byen kan jeg jo bruke de med lang hals :)

20 kanskje...? + at jeg har pakket bort en del. Hadde alltid kjole på fest o.l. mn nå passer de ikke/upraktiske i forhold til amming:(
Som idag da vi var i 50års bursdagen til mamma; det endte med at jeg tok av meg kjolen og gikk bare i singlet, thights og cardigab.:p orket ikke å ta den av og på ved hver amming. Skal sies at selskapet var bare for den nærmeste familie, så gjorde ikke noe om jeg ikke var så pyntet.:p

hmm... jeg har sluttet å gå med bukser men har fortsatt bare 4 kjoler.. er på kjole og skjørt jakt nå i disse tilbuds tider..=)

har aaaalt for mange jeg også!!! og tror du jammen ikke at jeg bar forsetter å kjøpe fler?! [8D] "må ha de, bare må ha de"!!! 

ORIGINAL: 1gangs lykke

man kan aldri få for mange kjoler!

kunne ikke vært mer enig!
Gleder meg til å kunne gå med kjoler når jeg er ferdig med amminga[:)]

Kjenner meg igjen i det skapet
ORIGINAL: MariaKA

åh..jeg har mange - og jeg kjøper nye hele tiden "å den er jo så fiiiin".... Og jeg er en bukse person - går nesten aldri i kjole...skikkelig teit..

Back
Topp