For liten

MammatilE

Glad i forumet
Wææ, var hos foreldrene mine fra torsdag til søndag. På mandagen når vi skulle bade jenta vår var det så vidt hun fikk plass i badekaret, måtte nesten ha henne sittende for.at hun skulle få plass til beina :-P må vel dra å.kjøpe et nytt et idag :-P

Sendt fra mobilen min

Samme her! Tror vi ska kjøpe et sånt flexibath :)

Sent from my iPad using BV Forum

He he, jeg må passe på slik at hun ikke sparker fra med beina slik at hun slår hodet i andre enden når hun bader. De vokser fort disse barna! :)

Men det er utrolig hvor liten balje de greier å bade i; 5-åringen min bader fremdeles i samme baljen iblant. Det er ikke mye av kroppen hun får nedi, men hun elsker å bade, så da blir det bare slik. Ønsker seg større bad... :)

Da har vi kjøpt nytt badekar :-) så nå får hun god plass til å plaske å kose seg :-) skulle egentlig bare kjøpe det og kjole til meg, men når jeg skulle gå forbi barneavdelinga måtte.jeg bare stoppe å baaare se, endte opp med 2-3 ting der å, selv om hun har klær i massevis :-P måtte jo også inn bare for å se på lekebutikk, kom ut med rangle, koseklut og en bamse :-D bra jeg bor langt unna byen ellers kunne vi endt opp med leilighet overfylt av klær og leker :-P

Bv forum appen ♡

Da har vi kjøpt nytt badekar :-) så nå får hun god plass til å plaske å kose seg :-) skulle egentlig bare kjøpe det og kjole til meg, men når jeg skulle gå forbi barneavdelinga måtte.jeg bare stoppe å baaare se, endte opp med 2-3 ting der å, selv om hun har klær i massevis :-P måtte jo også inn bare for å se på lekebutikk, kom ut med rangle, koseklut og en bamse :-D bra jeg bor langt unna byen ellers kunne vi endt opp med leilighet overfylt av klær og leker :-P

Bv forum appen ♡
Hehehe... er så typisk. Finner alltid en unnskyldning til å shoppe til den lille ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp