For lite symptom?

I89

Flørter med forumet
Jeg føler at jeg har for lite symptom og er derfor redd for at noe skal være galt:/ eneste jeg merker av symtom er at jeg er trøtt, må tisse ofte, litt ømme pupper og tørst. Er det flere som har få symptom?

Hadde bare vært glad til hadde jeg hatt lite symptom! Det er ikke antall/mengde symptom som teller  Tror du kan sette deg fint ned å bare nyyyyte mangelen på symptom!  Er det første gang du er gravid? Jeg hadde ingen (og da mener jeg INGEN) symptom forrige graviditet, bortsett fra litt ekstra trøtthet... Denne gangen har jeg masse!!! Ville heller vært i samme situasjon som forrige gang! Har en frisk og fin gutt og hadde ett helt normalt svangerskap så mangel på symptom må du ikke bekymre deg for!

Jeg har bare trøtthet, kvalme, ømme pupper og humørsvingninger...

Jeg har vært hos legen og der er alt ok. Ifølge UL og HCG=) Så slapp av, trenger ikke 100 symptomer på å være gravid;) Jeg føler jeg har nok=p Hehe. Vært glad for de få du har du;)

Jeg har hatt en SA for ca et år siden. Da forsvann alle symptomene rett før SA. Så da bestemte vi oss for å vente med å få barn frem til nå;) Så er selfølgelig redd for at noe kan være feil, men sjansen for SA blir jo bare mindre og mindre for hver dag som går:) Men får heller bare slappe av å være glad for at jeg har få symptomer;) tusen takk for svar:) Har forresten en god følelse på at dette skal gå bra;) så får håpe at magefølelsen stemmer!!:)

huff, ja da er jo situasjonen en litt annen for deg ja! Forstår deg da! Men dette går nok kjempe fint skal du se!!  Jo mer du slapper av jo bedre er det! Skal krysse fingrene litt ekstra for deg 

Nyt det kjære deg :) Er ikke noe å ønske å være kvalm og spy.

Jeg synes du skal ta det med knakende ro. 
Jeg var gravid før jul også og hadde symptomer allerede 1 uke før jeg skulle hatt mensen. Og videre fikk jeg vel alle tenkelige symptomer. Dette endte i at jeg mistet i uke 13.

Nå er jeg gravid igjen og er ganske annerledes. Veldig lite symptomer og første tegn var faktisk en positiv test på dagen jeg skulle hatt mensen. 

Så for min del tar jeg det som et godt tegn:) 

Har tatt graviditetstest annenhver dag og den blir bare sterkere så bedre tegn tenker jeg at en ikke kan få så tidlig. 

Lykke til. Dette er utenfor vår kontroll uansett så det er bare å puste, sove og spise og la dagene gå:)

sånn, bortsett fra at brødskive smaker pyton, og det beste som er er lakris og gul saft, så har jeg ingen symptomer jeg heller. kanskje fått litt større pupper.... måtte ta en test til for å se isted om jeg fortsatt var gravid

I89 skrev:
Jeg føler at jeg har for lite symptom og er derfor redd for at noe skal være galt:/ eneste jeg merker av symtom er at jeg er trøtt, må tisse ofte, litt ømme pupper og tørst. Er det flere som har få symptom?

Har akkurat de samme symptomene som deg. Og forstår godt at du er redd...Men vi er jo alle forskjellige så du må bare tenke slik at alt er bra. :)

I89 skrev:
Jeg har hatt en SA for ca et år siden. Da forsvann alle symptomene rett før SA. Så da bestemte vi oss for å vente med å få barn frem til nå;) Så er selfølgelig redd for at noe kan være feil, men sjansen for SA blir jo bare mindre og mindre for hver dag som går:) Men får heller bare slappe av å være glad for at jeg har få symptomer;) tusen takk for svar:) Har forresten en god følelse på at dette skal gå bra;) så får håpe at magefølelsen stemmer!!:)

Hei! Har det akkurat som deg. SA i nov 2010. Tok en liten prøvepause. Nå er jeg gravid igjen. Hadde veldig ømme pupper fra uke 3 - 5, men nå kjenner jeg nesten ingenting. Frykter det har gått galt denne gangen også....skal på kontroll på onsdag...er spent! Ønsker deg masse lykke til! Håper spiren holder seg der! Klem:)

Ra2 skrev:

I89 skrev:

Hei! Har det akkurat som deg. SA i nov 2010. Tok en liten prøvepause. Nå er jeg gravid igjen. Hadde veldig ømme pupper fra uke 3 - 5, men nå kjenner jeg nesten ingenting. Frykter det har gått galt denne gangen også....skal på kontroll på onsdag...er spent! Ønsker deg masse lykke til! Håper spiren holder seg der! Klem:)

Du og må ha masse lykke til! Håper du får vite at den lille spiren har det bra når du er på kontroll på onsdag! Er ikke kjekt å være bekymret for at noe er galt. Krysser fingrene for deg.
Klem

Er det forresten noen som opplever hårtap nå når dere går gravide? Er redd for at jeg snart ikke skal ha noe hår igjen på hodet snart!

Jeg har absolutt ingen symptomer, hadde svært lite forrige gang også. Forrige gang var jeg konstant redd frem til godt ut i svangerskapet, nå har jeg bestemt meg for at frykten er unødvendig og nyter at jeg ikke har noen symptomer her på ferie i Italia. Kos deg med ditt symptomfrie svangerskap du :) Deilig det! 

I89 skrev:
Er det forresten noen som opplever hårtap nå når dere går gravide? Er redd for at jeg snart ikke skal ha noe hår igjen på hodet snart!

Jaaaaaa!!! Ender vel opp med parykk!!! huff..... Håper det slutter snart!!!

Jeg har også ganske lite symptomer,men har hatt fler, men de kommer og går. Alle svangerskap er forskjellig. Sist gang, hadde jeg MASSE symptomer,og nå har jeg mindre.Men jeg har såpass at jeg vet jeg er gravid. Men skjønner at du bekymrer deg, men da er du en av de heldige som kan gå igjennom etg svangerskap uten å være skikkelig plaget. Det må jo være deilig!!! Da slipper du å kaste opp, og brekke deg av alle slags mulig ting. Venninnen min hadde det på samme måte som deg. Hun syntes det var helt herlig!;)

Back
Topp