Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg føler at jeg har for lite symptom og er derfor redd for at noe skal være galt:/ eneste jeg merker av symtom er at jeg er trøtt, må tisse ofte, litt ømme pupper og tørst. Er det flere som har få symptom?I89 skrev:
Jeg har hatt en SA for ca et år siden. Da forsvann alle symptomene rett før SA. Så da bestemte vi oss for å vente med å få barn frem til nå;) Så er selfølgelig redd for at noe kan være feil, men sjansen for SA blir jo bare mindre og mindre for hver dag som går:) Men får heller bare slappe av å være glad for at jeg har få symptomer;) tusen takk for svar:) Har forresten en god følelse på at dette skal gå bra;) så får håpe at magefølelsen stemmer!!:)I89 skrev:
Ra2 skrev:
Jeg har hatt en SA for ca et år siden. Da forsvann alle symptomene rett før SA. Så da bestemte vi oss for å vente med å få barn frem til nå;) Så er selfølgelig redd for at noe kan være feil, men sjansen for SA blir jo bare mindre og mindre for hver dag som går:) Men får heller bare slappe av å være glad for at jeg har få symptomer;) tusen takk for svar:) Har forresten en god følelse på at dette skal gå bra;) så får håpe at magefølelsen stemmer!!:)I89 skrev:
Hei! Har det akkurat som deg. SA i nov 2010. Tok en liten prøvepause. Nå er jeg gravid igjen. Hadde veldig ømme pupper fra uke 3 - 5, men nå kjenner jeg nesten ingenting. Frykter det har gått galt denne gangen også....skal på kontroll på onsdag...er spent! Ønsker deg masse lykke til! Håper spiren holder seg der! Klem:)
Er det forresten noen som opplever hårtap nå når dere går gravide? Er redd for at jeg snart ikke skal ha noe hår igjen på hodet snart!I89 skrev: