For lite melk?

x1xtonje07

Forumet er livet
Filip har begynt å stresse så veldig om kveldene nå...! Det virker som om han er sulten hver time, og han roer seg ikke før han har fått mat.... og da gir jeg han fra begge puppene, men etter en time igjen vil han ha mer. Dette er bare på kvelden, og det går helt fint når han har sovnet for natten... men jeg lurer på om hvis jeg begynner å gi han litt tillegg om kvelden før han skal sove, om han da blir roligere om kvelden og sover lenger enn tre timer av gangen om natten...? Flere som har opplevd forandringer når dere har begynt å gi litt tillegg om kvelden? Har ikke fått time til 6-ukerskontrollen før ut i mai (han er 6 uker i dag[8|]) , så jeg får ikke spurt helsesøster med det første ihvertfall... 

Kan du ikke spørre på helsestasjonen da?

Jo jeg tenkte å ringe ned på tirsdag... men tingen er at her er det kun tre-fire helsesøstre, og vi er 16000 i bygda, så det er ikke alltid like lett å få pratet med noen utenom timene [:'(]

æ  begynte å gi ei flaske i tillegg på til puppen på kvelden... å funka veldi fint her.. e blitt mye roligere nu som h o e go å mett [:)]

Hei [:)]. Stikker en tur innom her jeg [;)]. Jeg hadde også sånne problemer. Jeg begynte å drikke ammete morgen, middag og kveld. Produksjonen økte og han ble mer fornøyd [:D]. Du får kjøpt den på apoteket. Sindre er nå 10 uker og får 30 ml velling på kvelden. Nå får jeg kvelden kl 21 [:)] istedenfor 23 -24 og mating annen hver time hele døgnet [&:] 

Takk for gode tips [:)]

Høres ut som økedøgn.. Jeg hadde det samme problemet en periode. Ga litt tillegg slik at hun skulle bli skikkelig mett, men kun når puppene var tomme. Slipper som regel å gi tillegg nå, melkeproduksjonen min har øket heldighvis.[:D]

Ja tenkte først det jeg og, men det har pågått i flere dager nå, og det varer vel ikke så lenge?? 

ORIGINAL: mamma88

Sunniva fikk også tillegg på kvelden i begynnelsen, men nå får hu tillegg flere ganger om dagen, fordi jeg har så lite melk...

er litt redd for det jeg og skjønner du... å miste mer melk om jeg begynner med tillegg [8|]

ORIGINAL: laban2

I alle dager...hvorfor er det ikke kontroll før i mai??????......kan jo være at han har økedager da[8|]

enig... utrolig irriterende.. jeg skal ringe på tirsdag og høre om jeg kan få komme inn en tur før og bare veie og måle han og snakke litt med de. Han er jo da 9 uker når han skal inn på 6 ukerskontrollen da... litt merkelig...

Back
Topp