For lite kniping?

Citti

Forumet er livet
Jeg opplever at hvis jeg må veldig "pipi" må jeg nesten gå med en gang ellers kommer det noen ganger en skvett i trusa hvis ikke. Gjør jeg for lite knipeøvelser?
Og ofte føler jeg jeg må skikkelig på toalettet, men så kommer det bare noen få dråper!?!? Hva skjer??

Får gå innom kondomeriet da![:D]

Da vil jeg anbefale deg å kjøpe de som er litt større og lette, og ikke de små, tunge..[:D]

ORIGINAL: Citti

Jeg opplever at hvis jeg må veldig "pipi" må jeg nesten gå med en gang ellers kommer det noen ganger en skvett i trusa hvis ikke. Gjør jeg for lite knipeøvelser?
Og ofte føler jeg jeg må skikkelig på toalettet, men så kommer det bare noen få dråper!?!? Hva skjer??

Kan være at du har uvi!? Ikke alltid det gjør vondt......Jeg ville levert en urinprøve hos legen, og bedt dem sjekke.....

Jeg kniper jo!![:D][:D]

Tenkte og på UVI. Men det gjør jo ikke vondt.. Jeg får ringe legen min å høre..

det var skikkelig gode øvelser i spedbarnsboken som man fikk med fra sykehuset. tok disse øvelsene noen dager så ble jeg lei. men jeg er ikke forandret nedentil etter fødselen,så jeg takker min skaper for det.
-jeg merket selvfølgelig at det var vanskelig å holde på urinen de første ukene etter fødselen,mn kroppen har tydelig fikset det selv.

Back
Topp