For lite fostervann

Bkno3244282

Første møte med forumet
Var på kontroll hos jordmor. Ble sendt til sykehuset pga at babyen hadde for høy puls (lå på ca 180). Ctg ble godkjent på sykehuset, men legen ville alikevel sjekke med UL. Hun kunne fortelle at alt så normalt ut, bortsett fra at fostervannet lå i nedre grense. Fikk ikke stort mer info om det. Skal på ny kontroll om en uke, men etter å ha googlet litt (for lite fostervann), så ble jeg litt bekymret. Noen som har oppleve noe lignende? Er 38+1 i dag. Kjenner godt med liv i magen (de to siste dagene har det vært mer enn normalt).

Jeg hadde det samme sist, men det ble ikke gjort noen tiltak. Svangerskapet, fødsel og baby var helt fint :)

Tusen takk for svar Godt å høre at alt gikk fint! Er førstegangs, så bekymrer meg sikkert litt mer enn jeg trenger.

Tusen takk for svar Godt å høre at alt gikk fint! Er førstegangs, så bekymrer meg sikkert litt mer enn jeg trenger.
Synes legene ofte er dårlig på informasjon. Jeg begynte også å Google forrige gang fordi jeg ikke fikk noe info. Det gikk ihvertfall veldig bra med meg, og det gjør det nok med deg også :)

Jeg fikk det aldri påvist før fødsel, men da jeg fødte jenta mi, så var der nesten ikke noe vann. Men det hadde ikke gjory noe skade:)

Jeg hadde det sist. Merket ikke noe til det før jeg var på sjekk pga lite liv. Da såg de det på ul, og det var så vidt de fant ei lita lomme med vann, så hadde nok gått ei lita stund med for lite vann. Ble satt i gang jeg da siden det da var så godt som ingenting igjen, men babyen hadde det bra og hun ble født helt frisk og fin :)

Jeg hadde det samme sist, men det ble ikke gjort noen tiltak. Svangerskapet, fødsel og baby var helt fint :)

Hadde og det sist.
Hadde ul hver 14 dag de siste 2 mnd men utenom det var baby frisk og fin, det minket aldri å fødselen var en fin fødsel :)

Hadde og det sist.
Hadde ul hver 14 dag de siste 2 mnd men utenom det var baby frisk og fin, det minket aldri å fødselen var en fin fødsel :)
Hadde også samme oppfølging :)

Tusen takk for svar :) Godt å høre at det gikk bra med dere og babyene deres! Satser på at det gjør det samme her :)

Du er jo til termin nå, så om de må få babyen ut fort, er det trygt. :)
Hvis det hadde vært fare for deg eller babyen, hadde du blitt innlagt, så prøv å tenke på det sånn; du ble sendt hjem, så du kan slappe av. ;)
Stol heller på det legene sier til deg enn å Google nå, Google er ikke graviditetshormonenes venn. ;)

Back
Topp