For lite fostervann :/

lilje78

Betatt av forumet
Har vert til legen i dag og tatt ul. Han såg hjerteslag og litt bevegelse, men han sa at det vart lite fostervann der. Og han såg ikkje babyen skikkelig fordi den låg vanskelig til.. Har fått beskjed om og ta det med ro og har blitt sykemeldt 1 uke, til og begynne med. Han sa at han ikkje viste hvordan det kom til og gå og at eg måtte avvente og se hva som skjer.
Skal til jordmor 18 april og håper ting ser bedre ut da. Er redd for at det skal gå galt.
Er det noen som har erfaring med lite fostervann i uke 12?

oi det var en bekymringsmld å få da!.. har ingen erfaring nei, men krysser fingrene for at alt går bra med babyen din!.. bare ta det heeeelt med ro frem over da!

Skal ta det med ro og gjøre alt eg kan for at den lille vokser og utvikler seg som den skal. Håper bare det blir meir fostervann og att det ikkje betyr at noe er galt med den lille.
Men får bare krysse fingrene og tro og håpe att alt går bra.. Håper på gode nyheter neste onsdag.

Huffda:/ Håper alt blir å stå bra til med dere!

Takk, håper på det :)

Ingen erfaring med det selv, men håper det går bra!! 
sa legen noe om størrelsen på babyen, eller var det for vanskelig å måle? 
Håper virkelig at det retter seg, og at alt ender godt!

Skummelt... Håper dette ordner seg fort! Det skal jo produseres fostervann hele tiden (hvis jeg husker rett), så håper det blir produsert i en vill fart så babyen din får litt å svømme i

Han klarte ikkje og måle størelsen siden den låg vanskelig til. Er eit "gammelt" ul apparat han har også, så var utydlige bilder. Var fostervann megden han reagerte på. Så han ville ikkje si heilt hvordan det kom til og gå. Men vist jordmoren ikkje er heilt fornøyd med funna sine på onsdag, skal eg inn på sykehuset og ta skikkelig sjekk der.

Oi, har ikke hørt om noen som har fått den beskjeden SÅ tidlig... Lykke til!!

Kjære deg! Klart dte må være en tøff beskjed å få:( Men vet du hva? du er kommet så langt at jeg tenker dette går nok bra, men slapp godt av og ta vare på deg selv!

HAr selv opplevd det faktisk å få beskjed om at det er lite fostervann, men dette var i uke 7. FIkk samme beskjed som deg at de ikke viste om det ville gå bra. 5 dager eterpå mista vi spira vår, men jeg var jo så mye mindre på vei enn det du er. 

Jeg krysser alt jeg har for at dette går fint <3

Takk, håper dette går bra. Får bare håpe på at den lille klamrer seg fast og er frisk. Kan ikkje gjøre noe annet enn og vente og håpe..

Back
Topp