for lite fostervann?

Lene83

Flørter med forumet
var hos legen påkontroll i dag og blir sendt til kvinneklinikken i morgen tidlig for ultralyd. magemålet har stoppet litt opp og jeg ligger under det som er normalt. Ekkelt asså. noen som har opplevd noe slik? er i uke 35, og magen er bare 29 cm.

Huff..-skjønner at du blir litt bekymra da ja..[8|]
Men som marte sier, trenger ikke være noe galt[;)]
Du får ha masse lykke til på UL idag, også er jeg spent på oppdatering!![:)][;)]

det kommer til å gå så bra, sikkert bare et lite barn [;)]. noen er små og andre er store. 

mitt symfyse mål er veldig lite det å.. i uke 32+4 var mitt mål 28 cm..
har ikke hørt noe bekymring fra jordmor enda,men vi får se hva målene blir på mandag.. jeg får små barn også så det kan ha noe med det å kjøre.. min gutt ble født i uke 34+5 og var bare 2090,så jeg ser ikke så mørkt på det enda.. vente til mandag.
det går helt sikkert bare bra for deg å.. kansje du bare får en liten gullklump istede..
nydelige uansett[:)][;)]
lykke masse til[;)]

Legen min sa det varierer litt ettersom hvordan babyen ligger også...
Han bommet jo med 5 cm da han målte riktignok, men det høres jo logisk ut.
Lykke til på UL - satser på gode nyheter og god påske! [:)]

Legen min sa det varierer litt ettersom hvordan babyen ligger også...
Han bommet jo med 5 cm da han målte riktignok, men det høres jo logisk ut.
Lykke til på UL - satser på gode nyheter og god påske!

det sa min jordmor også.. min ligger veldig langt nede i bekkenet, så det ka godt henda at jeg da ikke får så store symfysemål.. dette går nok bare bra skal du se[;)] du er ikke alene ihvertfall!!

Lykke til, er spent på oppdatering[;)] Går helt sikkert bra[:)] 

Jeg har ikke for lite.. jeg har litt mye og ligger nesten under den grønne symfyse målet..[8|]

Lykke til med UL'en!!! Jeg har ikke noe peiling på dette med fostervann!!!

Masse lykke til

masse lykke til på ultralyden. satser på at barnet bare har glidd godt ned i bekkenet :-)

ORIGINAL: iris25

masse lykke til på ultralyden. satser på at barnet bare har glidd godt ned i bekkenet :-)
signerer[:)]

Takk for alle svar. Var på ul- og jordmor sa at baby var liten i forhold til gutten jeg har fra før. Han var 4030 g. Har fått ny time om 14 dager for å se at han fortsatt vokser. I følge papirene på målinger gjort med ultralyd veier han nå 2400 g. Det kan da vel ikke være lite?

Nei, det synes jeg ikke var lite.... ?
Men godt å høre alt sto bra til med den lille da[:)]

Back
Topp