For lav HCG??

Lunagull

Andre møte med forumet
Hei alle sammen
Jeg er 5+5 i dag og har tatt 2 hcg prøver pga tidligere SA.
Den første målingen var på 167 for 4+6
Tok en ny prøve 5+4 og da hadde jeg HCG på 2300..er det en grei økning? Er så usikker..legen min ba meg ta en ny HCG prøve imorgen.
Noe annet som bekymrer meg er at jeg har nesten INGEN symptomer. På starten hadde jeg littttt kvalme uten noe oppkast, ømme bryster og tung pust. Nå har jeg bare ømme bryster. Ikke noe mer..har hørt at det er bra å ha symptomer?

Last edited:
Hei alle sammen
Jeg er 5+5 i dag og har tatt 2 hcg prøver pga tidligere SA.
Den første målingen var på 167 for 4+6
Tok en ny prøve 5+4 og da hadde jeg HCG på 2300..er det en grei økning? Er så usikker..legen min ba meg ta en ny HCG prøve imorgen.
Noe annet som bekymrer meg er at jeg har nesten INGEN symptomer. På starten hadde jeg littttt kvalme uten noe oppkast, ømme bryster og tung pust. Nå har jeg bare ømme bryster. Ikke noe mer..har hørt at det er bra å ha symptomer?
Tror du postet bittelitt feil! Dette her er gruppe. Av de som skal føde i november 2020. Så de har enten akkurat født eller er rett før de skal føde. Der er du med spørsmål om lav hcg i uke 5 absolutt feil. Spør heller under «Vi som prøver før svangerskap» eller i din Ikm gruppe eller i juli eller augustgruppe 2021.

Back
Topp