For komme oss ut en tur

twinanne

Forumet er livet
Da er DA og jeg klare, Daniel Alexander har gått til 17.mai skoa sine litt, mens jeg har hldt på med kraftbein og suppekjøtt av kalv, dette er kokt nå. Jeg fortsetter når DA tar seg en lur...det blir deilig grønsakssuppe idag.

DA har siklet etter kålhodet i flere dager nå, ligger i en grønsakskurv på kjøkkenet og han har tatt på kålhodet i mins 1000 ganger nå...spennendes med grønnsaskurv da[8D]

God ettermiddag alle sammen og kos dere med de små herlige januarbarna våre og søskna til dem og ja kos dere med pappan til barna forde som har han hjemme eller har en mann hos seg.

KLem
Anne Marit....ut i sola nå, tror ikke jeg nærmer megder det brant, der er det skikkelig røykfylt enda sies det, for bevege oss i en annen retning. Har ikke luktet utenfor der jeg bor enda, men tror det ikke er så farlig her nå. Men har jo bil da...kan fjerne oss fra dette området.

Grønnsakskurv? Ka e det?[8|] Har du en kurv på gulvet kor alle grønnsakene står? Æ har bare alt i kjøleskapet..

Ha en fin dag dokker også=) Vi vente på besøk av Karin og Max.. Skal være sammen hele dagen siden vi skal reise bort på tirsdag og blir borte i ukesvis..

Trur ungans kal få male litt idag :) Æ treng et nytt bilde på veggen.. :p

Ka DA skal ha på sæ på 17 mai? og kas sko...?

.

God dagen:)
formen min er ikke helt på topp i dag åa blir en stille og rolig dag på meg.
snuppa sover ute nå og mannen min gikk for å sove litt siden han sto opp med snuppa i morest.

kos dere ute:)

Ok grønsakskurv og grønnsakskurv, det er en kurv ja som står på kjøkkenet på gulvet der eller i inneboden hvor det er kjøligere. Akuratt nå så fylte jeg den opp og lot den stå på kjøkkenet, det er jo bare slike ting som tåler varmen godt da i den; kål, gulrøter, poteter, cellerirot, kålrabi(den er bruktopp til middag i gå),. Men salat og tomater og slangagurk har jeg i kjøleskapet, det samme med sopp...

Dersom jeg hadde hatt mulighet så ville jeg ha kjøpt slik til å henge med tre kurver, frukt i en og grønsaker i de større. Synes det er så godt med ferske grønsaker, har funnet ut at det lønner seg å handle inn grønsaker for 4-6 dager eller noe slikt. Da blir det like lettvint som grønsakene i biter som er i frysedisken..men har jo noe slikt på lur også da...selvfølgelig er det vel sjappere med frosnegrønsaker da men ikke like godt, selv om det er bra kvalitet påde også.

Eh....å skev jeg meg bort...[8D]

Høres ut som dere har det bra idag alle sammen utenom en som ikke er i form, Selisa god bedring til deg.

Kos dere jenter...[:)]

ORIGINAL: Drømmefangeren

Ka DA skal ha på sæ på 17 mai? og kas sko...?

Festdrakt for småbarn er det vel mer er nok ikke en skikkelig bunad, la den inn i tråden din...mangler jakke her også.

Det er vel noe nesten bunadssko med blomst på, marieblå..jeg mente dette er vel til jenter, men min mann sa at de på jobben hans sa at de paser til begge kjønn....har fått de gratis i str.21 som han skal ha på nå og i en større størrelse. Skal se om jeg kan finne de på nett....bilde mener jeg...

Fant ikke skoa til DA på nett, men kan minne om disse i fasong da bare ikke hull til blomst men en blomst på skoen, den DA har er fra Teens.

høres ut som en hærlig dag! og kjempelurt med grønnsakskurv, d skal jeg og ha når jeg er voksen og har større kjøkkenplass[;)] vi lever på frossen grønnsaker vi hvis vi ikke skal ha noe spesielt da, som kjøttesuppe ol..

de skoa går da an til gutt de[:)]

Back
Topp