Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal vi ikke gå ut i -10 må vi sitte inne fra november og ut mars. nedi vogna har jeg aldri målt kaldere enn 0 (tempmåler inni kalesjen), så babyen puster ikke inn for kald luft.I barnehagen er grensa for barn under 3 år -10 på å sove ute. Barn over 3 er -15. Disse dagene hverken sover de ute eller leker ute. Om det er en lavere grense for babyer vet jeg ikke, . Men jeg ville ikke latt min baby sove ute i -10 iallefall, heller ikke vært ute å gått tur.
Med eldste ble det aldri kaldere enn -15 om vinteren men hun sov likevel ute. Babycallen lå oppå vognposen inni vogna og den var aldri under 0, tross -15 ute. Så hun pustet aldri inn så kald luft som det var i lufta ute. Blir å gjøre det samme med lillebror. Så lenge lufta inni vogna ikke er så kald kan han sove ute tross masse minus.
Nettopp! En ettåring skal ikke leke ute når det er kaldere enn -10, men kan fint sove i ei lun vogn hvor tempen i lufta aldri blir såpass lav. Derfor jeg foretrekker bagvogn gjennom vinteren, den holder jevnt høyere temp enn sportsvogn.Var min tanke også... en ting er å være ute å leke, men de små som etterhvert nærmer seg året kan vel sove i vogna så lenge de har nok klær og ikke er utsatt for trekk... jeg har babycall med tempmåler og har bare vært 5-8 minus her enda, men da er det fortsatt plussgrader nede i vogna...
Derfor jeg foretrekker bagvogn gjennom vinteren, den holder jevnt høyere temp enn sportsvogn.
Nettopp! En ettåring skal ikke leke ute når det er kaldere enn -10, men kan fint sove i ei lun vogn hvor tempen i lufta aldri blir såpass lav. Derfor jeg foretrekker bagvogn gjennom vinteren, den holder jevnt høyere temp enn sportsvogn.
Kjøpte den brukt men ubrukt på Finn.no til 4000kr, så det ble ikke så ille dyrt. Men den har ikke sittedel da, så det er litt dumt.Tviholder på bagvogna her også, men med skinnposen i kan han ikke lenger ligge strak, han må bøye knærne... men sover godt i den enda da så du hadde kjøpt ny vogn... skulle så gjerne, men kan bare ikke
Kjøpte den brukt men ubrukt på Finn.no til 4000kr, så det ble ikke så ille dyrt. Men den har ikke sittedel da, så det er litt dumt.