for ikke lenge siden..

barniaugust

Flørter med forumet
Så telte jeg meg fram til uke 12...:-) en hel evighet igjen jo.. Men i dag er det uke 38. Jeg kjenner panikken begynne å stige og er kanskje ikke så klar likevel. Første gang visste jeg jo ingenting om hva en fødsel ville være. Denne gangen veit jeg hva det vil si, derfor jeg gruer meg litt ekstra kanskje. Hadde visst en bra ffødsel og alt gikk bra,men jeg husker jo hvor ille jeg syns det var. Jeg fødte forholdsvis fort også så jeg er også nervøs for å ikke rekke fram i tide, og skjønne når jeg må dra. Blei satt i gang sist, så å telle rier kan jeg ingenting om.. Dagens frustrasjon/glede over å snart være i mål:-)
 
Har det litt på samme måte. Gleder meg veldig til at babyen kommer, men gruer meg også litt til fødsel. Skal ha nr. to, men førstemann var for 14 år siden, og ble satt i gang på overtid. Aner heller ikke noe om å telle rier, se etter tegn, og når jeg bør komme meg til føden. :/ Gikk veldig raskt fra 4 cm til 10 cm sist, men det kan jo være fordi en ble indusert også. Men men, om noen uker er vi uansett nybakte to-barnsmødre, og har lagt fødselen bak oss. ;) 
 
Godt å høre at vi er flere:-) det er vi nok da ja:-)masse lykke til..
 
Back
Topp