Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: junimor2010
Ligger akkurat på kanten helt øverst på det skraverte området [:D][:D] Så legen kommenterte i dag at det ser ut som det blir en stor baby, he he [:D] Noen som har erfaring med at det stemmer? For vet veldig sikkert at jeg ikke kan være lengre på vei enn jeg er heller. Men har følelsen av at han blir sånn rundt 4 kg. Så klærne i str 50 blir sikkert ikke brukt.... [:)]
ORIGINAL: Helene Burugle
ORIGINAL: junimor2010
Ligger akkurat på kanten helt øverst på det skraverte området [:D][:D] Så legen kommenterte i dag at det ser ut som det blir en stor baby, he he [:D] Noen som har erfaring med at det stemmer? For vet veldig sikkert at jeg ikke kan være lengre på vei enn jeg er heller. Men har følelsen av at han blir sånn rundt 4 kg. Så klærne i str 50 blir sikkert ikke brukt.... [:)]
Med sønnen min så lå jeg laaangt over det skraverte området. Og jordmor skremte meg med at jeg kom til å få en svær unga.
Bare tull. Han kom ut tre dager før termin, 3530 gram. Helt perfekt.
Hun har gjort det samme i dette svangerskapet, men denne gangen har jeg også dratt til legen min for at han skal få måle. Jordmor måler langt over det skraverte området, hver eneste gang.
Legen måler akkurat på streken, hver eneste gang.
Så her er det rett og slett at jordmora mi ikke KAN å måle[8D]
Og en ting til. Bare for at man ligger over linja, så betyr ikke det at ungen er stor. Det kan bety mye fostervann eller stor livmor også[:)]
ORIGINAL: Jeiranne
gjønner ikke hva dere snakker om jeg .p
jeg har aldri blitt målt magen.. bare fra bunden av livmoren å opp..
men når man kjenner hver eneste gang ungen beveger på seg kan det bety at enten er jeg lengre fremme en de sier eller at jeg får en diger baby? får tror ikke det er god plass inni der til han.. kjenner hver eneste bevegelse han tar.. deter jo gått å vite at han lever, men utrolig irriterende også får han er jo våken nesten 24/7 så får aldri "slappeav" i magen [8D]