For første gang!

Hei! Føler jeg leser om meg selv når jeg leser innleggene dine:) jeg har blitt googleman:) no er vi 6+6 og jeg testet meg for ente gang idag:) Hehe.. Kan liksom ikke tro at alt har klaffet på 3pp.. Dette går nok bra skal du se, vær positiv, vi har absolutt ingen grunn til å være negativ og lei oss! :)
Godt å høre at vi er flere i samme båt! Jeg har hatt det mye bedre de siste dagene, har sluttet å Google alt og har sluttet å være så aktiv her inne. Jeg merket at alt bare stresset meg opp, synes det er veldig fint å være her på forumet og alt, men merker også at jeg trenger å sette litt grenser for meg selv for å ikke bli helt oppslukt. Så nå er jeg mye roligere og klarer å glede meg over det som skjer :)
 
Wow føler også at jeg leser om
meg selv når jeg leste om deg, er også 25 år og har vært sammen med mannen min i snart 6 år. Er gravid for første gang og har termin 06.02.2014.
Har også vært ganske stresset under svangerskapet så langt googler om alt mulig som har med graviditet å gjøre.
Har kjent første tegn på liv i ca. 2 dager nå og er 21 uker på vei. Merker at jeg blir beroliget av å kjenne liv fra prinsen.
 
Back
Topp