For første gang i dag!

Min rullte i dag også for første gang! Men han klarer ikke å rulle tilbake så vi har liten rulle fest her.

Så flinke oktober barna er!
 
Jenta mi har rullet den ene veien i et par uker nå, og har akkurat klart å rulle den andre veien og :) i starten var det veldig gøy å ligge på magen og kikke, men nå blir hun veldig frustrert over å ikke klare å krabbe fremover. Så det tar ikke mange minuttene før det blir hyl og skrik..
 
Min lille rullet også fra rygg til mage for første gang i dag! Så stolt var hun :D
 
JØSS!!! Skulle nettopp lage en tråd om at tassen har snudd seg fra rygg til mage for første gang i dag!!! Hahaha Ser ut som han ikke var alene om å knekke den koden ;) Og han var så stolt da han endelig klarte det!!! Og så veldig frustrert da han ikke klarte å komme seg tilbake på ryggen :p
 
Vippe øve på sio innimellom, men ser ikkje ut så han har da travelt :p
 
Rullet fra rygg til mage for første gang her også idag! :D
 
Jenta mi har rullet den ene veien i et par uker nå, og har akkurat klart å rulle den andre veien og :) i starten var det veldig gøy å ligge på magen og kikke, men nå blir hun veldig frustrert over å ikke klare å krabbe fremover. Så det tar ikke mange minuttene før det blir hyl og skrik..

Sånn er det her også, hun sparker i bena og løfter rompa, men kommer seg ikke av flekken ;) Blir bare klaging her også, men veldig søt når hun prøver da.
Så greier hun ikke å snu seg tilbake på ryggen, så vi må hjelpe henne tilbake.
 
Han vet hvordan han kommer seg på siden, men ikke vært interessert i å prøve å rulle helt rundt på egenhånd ennå. Hvis jeg snur nedre del av kroppen hans til sida klarer han å rulle over da :p
 
I går klarte snuppa vår også å rulle fra rygg til mage, og i dag har hun gjort det x-antall ganger :) Hun har forsåvidt gjort det er par ganger tidligere også, men da var det mer et uhell, mens nå gjør hun det kontrollert :) De vokser og utvikler seg fort disse søte små <3
 
Back
Topp