For ett år siden...

babyT

Forumet er livet
... var vi på ultralyd i Hammerfest og fikk se et bittelite knøtt på 11 mm med et enda mindre bankende hjerte. Idag har vi en frisk og blid gutt på litt over 4 mnd.

Stå på jenter! Jeg vet at mange av dere har det veldig tøft, men belønningen som venter er virkelig verdt det!

Ååååå så snill du er.... Ja det er akkurat det jeg tenker på... Belønningen er verdt all verdens slit[:)][:)][:)]

signerer deg babyt[:D]

var faktisk på denne tiden vi og var på ul for første gang[:D]

kossen går det me dokkar????

ORIGINAL: RANDÅLF

Ååååå så snill du er.... Ja det er akkurat det jeg tenker på... Belønningen er verdt all verdens slit[:)][:)][:)]

Det er den! Jeg slet veldig mens vi prøvde å bli gravid. Hver mnd kom tanta, og sammen med den tårer og fortvilelse (for ikke å snakke om menssmertene som ikke akkurat gjorde saken noe bedre!). Prøverørsprosessen var også tung, ble så ustabil av hormonene at jeg ikke fungerte særlig bra på jobb. Hadde heldigvis forståelsesfulle kollegaer som visste hva vi holdt på med, så det gikk på et vis. Vi var riktignok veldig heldige og lyktes på første forsøk, så jeg kan ikke si jeg vet hvordan alle her inne har det. Jeg beundrer dere som går på forsøk etter forsøk, jeg kan ikke fullt ut forstå hvor vondt det er å få negativt forsøk, men jeg kan forstå hva som driver dere. Og tro meg; Det ER verdt det!

For ett år siden lå jeg og spydde, hele ferien gikk med til migrene og oppkast - var gravid med Daniel Alexander.

Var syk 18 av 24 dager[8D]

Nå et år senere koser jeg meg[:)]

Det blir snart deres tur også jenter med eller uten spyying[8D]

Premien er verdt alt [:D] har vært veldig gøy og følge dere gjennomhele prosessen [:D]

hadde man bare vist at man 100% sikkert fikk den belønningen så skulle æ hatt godt mot hele tiden..

håper æ å e så heldig.. men tru ikke æ komme t å tru d e sant før ungen komme ut[;)]

Å ha godt mot hele tiden er ikke lett. Jeg klarte ikke det [;)] Var maaaange tunge dager i løpet av årene vi prøvde. Og Da vi endelig lyktes, så var vi redd for å tro det var sant. Tror faktisk ikke det gikk opp for meg før jeg hadde gutten på brystet for første gang.

Back
Topp