For ett år siden...

Hanne79

Elsker forumet
For ett år siden våknet jeg pga et mareritt. Jeg hadde drømt at jeg spontanaboterte Jeg sto opp, gikk på do og oppdaget til min skrekk at jeg blødde og var sikker på at jeg hadde en SA Men lykken ville meg annerledes I dag, nøyaktig et år etter, har jeg nettopp gått i morgenprosisjonen med verdens nydligste jenter (helt objektivt selvfølgelig) og kunne ikke vært lykkeligere.

Ha en god 17. mai, alle sammen

Tihi... ja. Har du sett meg nå? Uten å gi deg til kjenne?

Hehehehe....ja der ser du....skjebnen bestemmer!![;)]
Nydelige bunads tuller![:D]

For noen flotte jenter du har. Skikkelig fine.Klem

Jepp![:D][:D]
Tror jeg så deg en dag i byen for et par uker eller noe siden og. Kjente deg igjen fra ett bilde her inne.
Idag når jeg så deg..la jeg først merke til tvillingvogna(fin forresten!) og så at du tok ut jentene og satte dem i bilen. Jeg satt i bilen på andre sida på parkeringen der og venta på å gå på jobb...skulle ha vær der 8, men sjefen som hadde nøkkelen ble litt forsinka, så jeg satt i bilen å venta.
Tørte ikke å gi meg til kjenne hvis jeg tok feil..hadde vært råflaut!
Uansett...knallbra at du klarte å få med deg jentene ut på morgenposisjon(er det sånt det skrives mon tro?).. To nydlige tuller du har!....jeg bare la en sovende Henriette oppi senga til mamma før jeg for ut døra...Hun er et lite b-menneske foreløpig.... Skikkelig slappfisk før klokka ti!

Neste gang på du si hei[:D]Biter ikke vet du... bare si "hei, jeg er Pearl81"... tihi
Hvor du jobber da?

Ble litt vel tidlig for jentene også, de måtte opp halv seks, noe de vanligvis er for mat, men så fikk de ikke sove igjen vet du. Ble for mye bråk med korpsene til at de klarte å sove i vogna. Så du kan si vi har blitt straffa for det idag... med trøtte, og litt sure jenter. Men så har vi jo hatt surt vær også... ikke mye til 17. mai i Haugesund nei[:'(]

Ååå så nydelig jenter i bunad[:D][;)]

Så søte i bunadene[:D]

Jobber bare på et gatekjøkken Charlie gategrill. Har jobba der før og på andre gatekjøkken før. Så er ikke en jobb jeg trenger å tenke så mye![:D]
Er fremdeles litt i tåkå, så det passer greit med en slik jobb foreløpigt.
Ok, hvis jeg treffer på deg igjen skal jeg hilse. Kan legge ut bilde av meg selv med gullet her etterhvert også...så du kanskje kjenner igjen meg og....må bare få tatt noen der jeg ser sånn noenlunde ut!

Nydelige jenter!!

Back
Topp