For ett år siden...

NiLove

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
..begynte de positive testene å tikke inn her :) Jeg testet positivt rett før påska i fjor. Har testene fortsatt :p Og nå sitter vi her med de søte små <3 Jeg er så takknemlig for vårt lille mirakel, og for at vi nå er en familie på 4. Vi er så heldige :)
 
Jeg har regnet meg fram til at det er nøyaktig ett år siden idag at spiren ble laget ;) og nå ligger en nydelig liten prins og sover søtt på rommet vårt! Så takknemlig og forelsket <3 Takk for laget så langt jenter! Håper på liv her på forumet leeenge ;)
 
Hadde el 16 mars og første positive test 24 mars. Føles så nettopp men og så fjernt.
 
For ett år siden hadde jeg første dag i siste mens :) <3 nå ligger verdens nydeligste skatt i senga ved siden av meg :)
 
Om en uke i dag hadde jeg siste el før jeg ble gravid. Husker den skrekkblanda fryden jeg hadde 5 april på badet oppe med positiv test i handa :) nå ligger verdens skjønneste jente ved siden av meg og lager koselyder i søvne :) hele veien har jeg fulgt babyverden og det er jeg så glad for :D
 
Jeg vet. Vi var på Jordan denne uken i fjor og jeg var for tidlig til å få testet og husker jeg holdt meg unna salat og biff og alt i håp om st det ikke var forgjeves :)
 
I morgen, den 16. mars, er det ett år siden jeg hadde første dag i siste mens. Husker til og med at jeg dro på butikken å kjøpte brød og tamponger den dagen :p 25. april er det ett år siden jeg fikk positiv test :) Føles som om det var i går, men samtidig en evighet siden. Og nå er jeg så heldig at jeg ligger her med den nydelige jenta mi på 3 mnd ved siden av meg :)
 
Ja enn at det har gått et år allerede :) I dag, 16. Mars, hadde jeg første dag i siste mens, og testet positivt uka før påskeferien (15/4). Jeg har også testene enda ;-) Er litt rart å tenke på ja, og det har gått så fort. Er så lykkelig over at alt gikk bra og at vi nå har fått ei hærlig og høyt elsket datter til og ei lillesøster til ei like hærlig og like høyt elsket gojente på tre år. :-D :-D :-D
 
16. Mars ja... Den datoen står på helsekortet her også:) Var skikkelig skuffa den dagen, for trodde egentlig at jeg allerede var gravid, og at det skulle bli novemberbaby. Nå ville jeg ikke bytta min desemberprinsesse for alt i verden:)
 
Rimlig sikker på at min satt 30 mars. Så hadde vel mensen rundt nå. Mener det var 17 jeg fikk den siste :p testa posetivt 16 april ca :) testen ligger fremdeles på komoden på soverommet. Haha :D nå har jeg en liten sjef i huset ❤️ utrolig å mye som kan skje på under et år ;)
 
Husker ikke når jeg testet positivt, men det var ihvertfall overraskende siden jeg hadde en SA i februar. Hadde ikke mensen i mellomtiden ihvertfall, men mener jeg fant det ut i mars
:)
 
Så igjennom galleriet nå!;) 30 testet jeg positivt for andre gang det vil si at 29 mars 2014 var vi gravide:) hihi
 
16. mars hadde jeg siste mens, og ble testet positiv 15. april da jeg ble veldig kvalm og var litt merkelig for å være pms. Hyggelig overraskelse! :-D
 
16.mars var første dag i siste mens her og. Positiv test den 11. april :D
 
Back
Topp