For ett år siden....

Lille_mocca

Forelsket i forumet
For ett år siden satt jeg med en positiv test i hånda.
I dag har jeg en snart 4 mnd gammel baby i armene.

Det har vært en reise av kvalme, glede, bekymringer, utålmodighet, forelskelse, intense instinkter, spenning, lykke, vondter, og med en fantastisk premie...

Augustjenter.. Gratulerer med livet i magen. Bare spør oss på august 13 hvis dere lurer på noe :)
De følelsene og opplevelsene dere har og skal igjennom har vi akkurat vært igjennom.

Vil ønske alle lykke til :)
 
For ett år siden satt jeg med en positiv test i hånda.
I dag har jeg en snart 4 mnd gammel baby i armene.

Det har vært en reise av kvalme, glede, bekymringer, utålmodighet, forelskelse, intense instinkter, spenning, lykke, vondter, og med en fantastisk premie...

Augustjenter.. Gratulerer med livet i magen. Bare spør oss på august 13 hvis dere lurer på noe :)
De følelsene og opplevelsene dere har og skal igjennom har vi akkurat vært igjennom.

Vil ønske alle lykke til :)

Åh, så koselig :)
Veien føles uendelig lang for meg akkurat nå. Ikke vet jeg om jeg kommer meg gjennom de første tre mnd, og ikke vet jeg hvordan tiden blir etter det. Alt er helt nytt for meg, og jeg er rett og slett livredd for alt.

Jeg vet jeg står helt alene gjennom hele prosessen, og det er skummelt. Likevel er det jo ingenting jeg hwller vil enn å få møte babyen min. :)


Sent from my iPhone
 
Åh, så koselig :)
Veien føles uendelig lang for meg akkurat nå. Ikke vet jeg om jeg kommer meg gjennom de første tre mnd, og ikke vet jeg hvordan tiden blir etter det. Alt er helt nytt for meg, og jeg er rett og slett livredd for alt.

Jeg vet jeg står helt alene gjennom hele prosessen, og det er skummelt. Likevel er det jo ingenting jeg hwller vil enn å få møte babyen min. :)


Sent from my iPhone


Heldigvis gjør kroppen jobben selv, så du må bare være flink til å ta vare på deg selv. Vondt å høre at du står alene om dette, men vi får ikke utdelt mer enn vi kan takle. Helt sikker på at du klarer det.

Men ja, det er skummelt. Og lenge å vente. Når lille spiren din kommer så er det mange ting som faller naturlg å gjøre som man kunne undre seg i hjel på på forhånd. Det er kjemperart.

Krysser fingrene for deg :)
 
Tusen takk <3 her har jeg det meste ganske friskt i minne da jeg har en baby på 7 mnd <3

<3 har en liten augustspire <3
 
Jah tenk deg det. At om 14 dager til så satt jeg å med positiv test i hånda. Nå ligger verdens fineste lille gutt, å sover i vugge ved siden av meg her. Og om 19 dager er han hele 4 mder gammel. Shit banditt tia flyr :p

Tia flyr så fort en nærmer seg våren. Og kroppen fixer seg etterhvert som ukene går.

Beste tipset jeg kan gi er å ikke tenke for mye på hva som kan skje. Men heller tenke på hva som skal skje. Finn på en masse. Og alltid ha en hobby i nærheten av deg. Om det er strikking,hekkling,sying,venninner,sport,turer i skog og mark,besøke gamle kjente. Jah you name it. Bedre å ha noe å gjøre på enn å sitte å tenke for mye ;). Slenger med ett bilde av finingen min og meg ;).
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 

Vedlegg

  • 1385940593255.jpg
    1385940593255.jpg
    29,8 KB · Visninger: 29
Heldigvis gjør kroppen jobben selv, så du må bare være flink til å ta vare på deg selv. Vondt å høre at du står alene om dette, men vi får ikke utdelt mer enn vi kan takle. Helt sikker på at du klarer det.

Men ja, det er skummelt. Og lenge å vente. Når lille spiren din kommer så er det mange ting som faller naturlg å gjøre som man kunne undre seg i hjel på på forhånd. Det er kjemperart.

Krysser fingrene for deg :)

Ja, jeg tror nok jeg skal klare å takle det meste alene. Men forhåpentligvis vil ting snu, og kanskje vil i alle fall barnefar være med på denne reisen. Ingenting hadde betydd mer for meg enn det..

Det ligger jo i kvinners natur å føde barn, så regner nok med det er en del som faller naturlig, ja :)

Tusen takk til deg ❤️ kos deg masse med babyen din!
 
Føler jeg er så heldig såm ble gravid nå, er så mye å se frem til mot jul å nyttår, er så koselig tid :) så da håper jeg tiden frem mot uke 12 også kan gå litt fortere :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp