For et styr!

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
Hadde planlagt å ha dåp i slutten av mai, den 26. for det var eneste datoen alle sett med besteforeldre kunne.. Så da var det ringerunde i dag, og ingen kirker vi ringte til i Trondheim eller der vi bor hadde noe ledig den dagen... Så nå blir det dåp 28. April! Altså, nå har jeg 20 dager på meg! Og må få sendt ut invitasjoner denne uka! Jeg som har vært på panduro og handla og skal lage de selv!!! Panikk!!

Oj! Det var litt kjapt! Masse lykke til!!!!!

Oisann! Det var kjapt, ja! Men det får dere til, vettu.:)
Masse lykke til!

Åhåi!! Masse lykke til :) her blir det dåp 21.april, enda ikke fått ut alle invitasjonene...!!

Hehe, her går det unna i svingene.. Hadde en kjøretur på fire timer i går, men enda så fikk vi handla inn pynt og bestilt mat... I dag skal vi prøve å skaffe lokale... Syns litt synd på broren til fruen da, for han skal egentlig på russetreff på tryvann den helga.. Han fant ut at han kunne ta første flyet til Trondheim på søndagen, men da svigermor fant ut at det var samme helg ble det uaktuelt å dra "han skal jo tross alt være fadder!" (og så fikk hun en unnskyldning for at han ikke skal dra, for hun vil ikke det :P)

Huff! Blir stresset bare av å tenke på dåp.. Glad jeg ikke skal ha før i juli;-) Må vente til søsteren min kommer hjem fra Asia også skal vi prøve ut hvordan bryllupet skal være og det skal være i juli.. Dåpen får samme opplegget som vi har tenkt til bryllup bare i mindre skala:-)

Back
Topp