For et styr! OPPDATERT IGJEN

Blåmann

Elsker forumet
Men jeg håper det ender godt! Noen leste at jeg ikke fikk tatt blodprøve(hcg) på mandag fordi det var kaos på legekontoret. På tirsdag begynte jeg å blø, så da gadd jeg ikke ta noen blodprøve. Men da jeg ringte riksen i går ettermiddag, sa de at de måtte ha svar på den blodprøven uansett før jeg kunne begynne på ny behandling,  og jeg kunne begynne allerede denne syklusen!

Så da måtte jeg til lege i dag for å ta den prøven slik at de har svaret innen fredag før jeg kan ta første pergopille(slipper menopur siden jeg er så fryktelig fertil(!?))

MEN så hadde jeg lagt rekvisisjonen på den blodprøva sammen med masse annet papir som sambo brukte til å fyre opp i ovnen med!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Da ble det full panikk i heimen skal jeg si dere, og har nå vært nede og tatt blodprøve, og venter bare til klokken kan bli ni, så jeg kan ringe en sykepleier på ivf klinikken på riksen og høre hvor svaret på blodprøven skal sendes. For det sto jo liksom på rekvisisjonen da..... Og så må jeg ringe legen min å gi adressen til dem, før de kan sende prøven til analyse på det lokale sykehuset her, slik at de kan sende det videre til riksen..............

Og alt dette for en hcg-prøve som er 100% negativ. Men riksen har sine regler å følge, og kan ikke la meg starte ny behandling før de har fått det svaret på den hcg-prøven......

Gi meg styrke[&:]

Oppdatering: Har ringt riksen, men rett person var ikke å treffe før etter tolv, så må ringe da. Er så redd for at de ikke skal få svaret i tide, slik at jeg ikke får begynt på fredag..... må på jobb nå, men må snike meg unna klokken tolv slik at jeg får ringt. Tror ikke jeg klarer å fokusere mye på jobben i dag altså.

Ny oppdatering: Puh, fikk sniki meg vekk på jobb og ringt klokken tolv. Fikk snakket med en superhyggelig sykepleier som gav meg rett adresse med en gang. Så nå har jeg gjort mitt. Får bare håpe at svaret kommer frem i tide, slik at vi får lov å begynne igjen på fredag. Twinnanne: har tatt negativ test og hatt tr i to dager allerede..... Så denne blodprøven, som alle vet er negativ, er rett og slett byråkrati[>:]
Nå er jeg bare spent på å ringe halv fire på fredag om jeg får klarsignal til å hive i meg den første pergopilla!

Oioi, ja det var litt av ett styr. [;)]
Sender tonnevis av styrke til deg.

ORIGINAL: *Bobbo*

Oioi, ja det var litt av ett styr. [;)]
Sender tonnevis av styrke til deg.

1 tonn med styrke her i fra også [:D]

Masse tress! Håper alt ordner seg! [:)]

Oisann...krysser fingra for at du er gravid nå....men du hadde ikke testet du?

oi for et stress[&:][&:]håper det har ordnet seg[;)][;)]

ORIGINAL: t.t.h.

oi for et stress[&:][&:]håper det har ordnet seg[;)][;)]

Signerar denne

Akuratt som om vi ikke stresser nok i denne situasjonen. hehe!!
Håper de får svaret så du får begynt med pergo på fredag![:)]

ORIGINAL: TrineM83

Akuratt som om vi ikke stresser nok i denne situasjonen. hehe!!
Håper de får svaret så du får begynt med pergo på fredag![:)]

sign[:)]

At det går ann å må vente på en blodprøve man hvet er negativt, særlig når du har mensen også da.
Og negative tester.....nå ble jeg irritert her[:@][:@][:@]

Back
Topp