Bruker23le
Blir kjent med forumet
Den dagen lillemann rundet 4 mnd så har amminga vært skikkelig pes. Amming andre steder enn hjemme har alltid vært utfordrende, men nå har lillemann begynt å hyle ved puppen hjemme også
er jo så opptatt av alt som skjer rundt seg at det virker som han nesten ikke har tid til å spise. I tillegg har han absolutt ikke tid til å vente på at melka kommer heller, skal helst ha den med EN gang. Gitt ham en flaske med Mme hver kveld siden han var 1 1/2 mnd og ikke vært noe problem før nå, men mulig han har blitt litt "lat", ikke vet jeg. Det er heldigvis noenting som fungerer enda og det er å amme på soverommet, amme mens jeg bærer ham rundt og i de verste tilfellene nesespray som lettere utdrivinga så han får melk med en gang han legges til.
Men det et jo litt strevsomt i lengden dette her og synes det er nesten umulig å ta seg en tur ut av huset siden jeg aldri helt vet om han slår seg vrang og ikke får i seg mat. Blir bare korte turer hvor jeg vet jeg kan evakuere raskt om det er nødvendig. Håper jo dette bare er en periode.
Å ikke gi ham flaska om kvelden gir veldig urolige netter hvor han kan våkne hver andre time for mat. Vi har begynt å introdusere grøt forsiktig nå, men ikke fulle måltider enda. Håpet er å kunn erstatte flaska på kvelden med grøt og litt pupp i stedet for mme sånn at jeg får luket vekk flaska i tilfelle den gjør ham lat.
Noen som sliter med det samme eller har noen gode råd å komme med?

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Men det et jo litt strevsomt i lengden dette her og synes det er nesten umulig å ta seg en tur ut av huset siden jeg aldri helt vet om han slår seg vrang og ikke får i seg mat. Blir bare korte turer hvor jeg vet jeg kan evakuere raskt om det er nødvendig. Håper jo dette bare er en periode.
Å ikke gi ham flaska om kvelden gir veldig urolige netter hvor han kan våkne hver andre time for mat. Vi har begynt å introdusere grøt forsiktig nå, men ikke fulle måltider enda. Håpet er å kunn erstatte flaska på kvelden med grøt og litt pupp i stedet for mme sånn at jeg får luket vekk flaska i tilfelle den gjør ham lat.
Noen som sliter med det samme eller har noen gode råd å komme med?
Sent from my iPad using BV Forum mobile app